|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۸۱

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: باید اذعان کنم این افراد انتخاب شده اند و باید دید که آیا به حال فوتبال کشورمان و باشگاه استقلال مفید خواهند بود یا نه و اظهارنظری هم در مورد نحوه انتخابشان ندارم.

پرویز برومند در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره این تیم بهخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: در واقع باید بگویم اظهار نظر خاصی ندارو به طور قطع این افراد انتخاب شده اند و باید دید آیا می توانند از انجام مدیریت باشگاه استقلال موفق شوند یا خیر.

وی در ادامه افزود: من به غیر از ممبینی، پور حیدری و افشارزاده مابقی اعضا را نمی شناسیم ولی باید اعلام کنم که انتخاب مهم نیست بلکه کارایی این افراد در اداره باشگاه پرطرفداری چون استقلال مهم است.

برومند درباره مدیر عاملی افشارزاده هم تصریح کرد: افشارزاده کارنامه موفقی داشته است و ثابت کرده که می تواند مدیر لایقی باشد که می توان به موفقیت وی در کمیته ملی المپیک و مدیریت در سطوح مختلف ورزشی اشاره کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان سپس با اشاره به مدیریت فتح اله زاده تاکید کرد: به نظر من فتح اله زاده برای استقلال زحمت فراوانی کشید و جام ها و افتخارات متعددی را برای استقلال به دست آورد که جای بسی تقدیر دارد.

وی در مورد طلب خود از فتح اله زاده و آیا اینکه طلبش را از مدیر عامل سابق استقلال پس گرفته است؟ تصریح کرد: من از فتح اله زاده طلب دارم دروغ هم نمی گویم و هنوز هم طلبم را فتح اله زاده نگرفته ام و هیچ گونه اقدامی هم نکرده ام زیرا شخص فتح اله زاده و استقلال را دوست دارم و برای وی و تیم محبوبم آرزو موفقیت می کنم.

برومند در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هیات مدیره جدید بتواند ضمن کسب موفقیت برای استقلال دل هواداران را شاد و کارایی لازم را در فوتبال باشگاهی داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار