|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۱۹

برنامه های ما به سالیان سال زمان نیاز دارد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیر قلعه نویی پیشنهادهای بالایی داشت و با رد کردن آنها در استقلال ماند تا با این تیم قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مسعود معینی درباره جلسه امروز(یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در این جلسه ماندن آقای قلعه نویی در فصل آینده قطعی شد اما چون وی چشم خود را جراحی کرده بود نمی توانست در جلسه شرکت کند.

وی افزود: فردا یا پس فردا قلعه نویی با افشارزاده جلسه ای خواهد داشت تا هر چه زودتر مشکلات کادر فنی، بازیکنان و مسائل مالی حل شود چرا که حل این مشکل برای ما در اولویت قرار دارد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: خوشحالم که قلعه نویی در استقلال ماندنی شد. از او انتظار هم داشتیم که بماند. قلعه نویی پیشنهادهای بالایی که داشت را رد کرد تا این فصل استقلال را قهرمان کند. همه اعضای هیئت مدیره نیز متفق القول در جلسه امروز تصمیم گرفتند قلعه نویی نه تنها امسال بلکه در سال های بعد هم در استقلال بماند.

معینی در پاسخ به این سوال که در خصوص مسائل تیم در جلسه امروز صحبت شد یا نه، گفت: این مسائل به آقای افشارزاده و قلعه نویی مربوط می شود تا به عنوان مدیر عامل و سرمربی تیم با یکدیگر صحبت کنند. در جلسه امروز بیشتر در خصوص مشکلات باشگاه صحبت کردیم و حل مسائل مالی جزو اولویت های ما بود. امیدوارم وضعیت بودجه باشگاه نیز توسط وزارت ورزش هر چه زودتر مشخص شود.

وی تاکید کرد: مسائلی در تیم وجود دارد که قلعه نویی و افشارزاده در جلسه ای که با یکدیگر خواهند داشت این مسائل را مشخص خواهند کرد. این موارد مربوط به بازیکنان تیم می شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه حضور آنها در این باشگاه کوتاه مدت است یا نه خاطرنشان کرد: در جلسه ای که با آقای خادم داشتیم پرسیدیم که قرار است ما به صورت کوتاه مدت در خدمت استقلال باشیم یا باید ساختارسازی کنیم چرا که گروه فعلی حاضر در هیئت مدیره استقلال هر کدام متخصص هستند و هر کسی سررشته ای دارد.

معینی ادامه داد: یک نفر از اعضا در باشگاه های دیگر مدیریت کرده، معاون سابق یک بانک در هیئت مدیره است. شهردار منطقه ۱۹ تهران که تخصص خودش را دارد در هیئت مدیره حضور یافته و این نشان می دهد که ما یک تیم کامل هستیم. اکنون تیم بیرون زمین تشکیل شده که از کادر فنی، پزشکی و اعضای هیئت مدیره در آن حضور دارند. امیدوارم این تیم همسو با یکدیگر حرکت کنند تا نتیجه رضایت بخشی بگیریم.

وی با اشاره به برنامه های هیئت مدیره فعلی برای آینده باشگاه استقلال گفت: برنامه های ما به سالیان سال زمان نیاز دارد و آقای افشارزاده گفته که باید تلاشمان را برای اجرایی کردن این برنامه ها به کار گیریم. باید در استقلال بنیان خوبی داشته باشیم تا اگر نفرات بعدی به باشگاه آمدند خدا بیامرزش برای ما بماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار