|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۴۶

سرپرست تیم استقلال در خصوص حضورش در جلسه هیأت مدیره گفت: من نمی دانستم جلسه هیأت مدیره استقلال امروز برگزار می شود وگرنه به اینجا نمی آمدم.

میرشاد ماجدی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانافزود: من برای رسیدگی به کارهای شخصی ام به باشگاه آمدم و اطلاعی از جلسه اعضای هیأت مدیره نداشتم.

ماجدی درباره انتخاب افشارزاده به عنوان مدیرعامل جدید استقلال گفت: افشارزاده یک مدیر با سابقه است که سال ها در ورزش دارای سمت بالایی بوده و فکر می کنم برای نخستین بار در فوتبال و باشگاه بزرگ استقلال می خواهد مدیریت کند. او مدیر بسیار قدرتمندی است اما متوجه خواهد شد که مدیریت در فوتبال با سمت های دیگر متفاوت است و این باشگاه چقدر حاشیه خواهد داشت.

سرپرست استقلال در ادامه از مدیران قبلی باشگاه همچون فتح الله زاده و هیأت مدیره پیشین نیز تقدیر و تشکر کرد.

ماجدی در خصوص شناختن از اعضای هیأت مدیره افزود: زمانی که من قائم مقام بودم صاحب پناه مدیر عامل باشگاه پیکان بود، صادق پور نیز برای فوتسال استقلال زحمات بسیاری کشیده است و افجه ای در دبی و باشگاه ایرانیان بوده است و معینی هم نیز سال ها در فدراسیون حضور داشته است و همه اهالی فوتبال هستند و اگر بحثهای مالی حل شود این باشگاه آینده بسیار خوبی را در پیش خواهد داشت.

وی در مورد سرمربی استقلال اظهار داشت: به اعتقاد من وی اولین و آخرین گزینه برای سرمربیگری استقلال قلعه نویی است.

در ادامه در مورد این که آیا قلعه نویی از تیم های دیگر پیشنهاد دارد یا خیر تصریح کرد: مربی که ۵ یا ۶ جام قهرمانی به دست آورده مگر می شود پیشنهادی از تیم های دیگر نداشته باشد. اگر وی بماند و به باشگاه پول تزریق شود شاید فصل بعد یک باشگاه رویایی داشته باشیم.

ماجدی در مورد حضور اصفهانی ها در مدیر عاملی باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: بهتر است وارد جزئیات نشویم. افشارزاده دبیرکل کمیته المپیک بوده، اگر فتح الله زاده رفته است مدیر عاملی آمده که می تواند جای مسئولیتی که به دوشش گذاشته اند را به خوبی بر عهده بگیرد.

وی در پایان در مورد اسپانسر استقلال و پرسپولیس و اینکه اسپانسری که برای قرمزپوشان انتخاب شده به مشکل خورده است افزود: وزارت ورزش وقتی افرادی را منصوب می کند قطعاً با دقت این کار را انجام داده است. همانطور که قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال از ۱۶ میلیارد تومان را به ۱۶۰ میلیارد تومان رسید برای آبی پوشان و قرمزپوشان هم جایگاهی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار