|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۳۰

در فاز هجومی چیزی از تیم ملی ندیدیم

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی روش در دیدار با بلاروس دفاع تیمی را در اولویت قرار داده بود تا این مشکل تیمش را برطرف کند.

محمد احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص دیدار تدارکاتی ایران - بلاروس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: نمایشی که تیم ملی داشت الگویی از بازی اصلی تیم ما در جام جهانی بود. به نظرم مهم نیست که ما قرار است مقابل چه تیمی بازی کنیم، چراکه استراتژی اصلی دفاع کردن در زمین خودمان است و برای بازی های جام جهانی تمرین دفاع کردن می کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد تیم ملی در فاز هجومی ادامه داد: چیزی که در بازی با بلاروس کمتر دیده شد، تمایل تیم ملی به حمله به سمت دروازه حریف بود. در اصل ما هیچ تمایلی از بازیکنان تیم ملی برای هجوم ندیدیم و تنها به تمرین دفاع تیمی پرداختیم. مطمئناً اگر قرار باشد شکل کار ما در جام جهانی اینگونه باشد شرایط برای مان بسیار سخت خواهد شد.

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه نمایش ایران برابر بلاروس او را نگران کرده است، گفت: امیدوارم تیم ملی در بازی های تدارکاتی آینده خود در حمله به هماهنگی بیشتری برسد. ما در حمله کردن مشکل داریم و فکر و ذکرمان فقط دفاع کردن است.

احمدزاده تأکید کرد: در فاز دفاعی به صورت تیمی دفاع می کردیم که در این شکل دفاع شاید مشکل زیاد نباشد اما در دفاع یک مقابل یک مشکلاتی داریم و معتقدم قدرت لازم در دفاع انفرادی وجود ندارد. این ضعف برای ما مشکل ساز خواهد شد و ما هرچقدر هم در دفاع تیمی خوب باشیم اما در دفاع یک مقابل یک مشکل داشته باشیم، کارمان سخت می شود. البته باید بگویم در دفاع تیمی هم اگر مقابل یک هجوم تیمی خوب قرار بگیریم به دردسر می افتیم.

«تیم ملی با اضافه شدن نفرات اصلی مانند قوچان نژاد و دژاگه در فاز حمله قدرت بیشتری نمی گیرد؟»، سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: مشخصاً ترکیبی که مقابل بلاروس قرار گرفت، تیم اصلی ایران نبود. ما در فاز هجومی از این قدرتمندتر خواهیم شد اما شرایط در جام جهانی به مراتب سخت تر از دیدار دوستانه مقابل تیمی چون بلاروس خواهد بود.

احمدزاده یادآور شد: کارلوس کی روش اکنون ضعف تیم ملی را در دفاع تیمی دیده و به همین دلیل حل این مشکل را در اولویت قرار داده است. ما می توانیم با نفرات اصلی در حمله کارهای بیشتری کرده و خطرناک تر باشیم اما در بازی با بلاروس کاری که تیم ملی انجام داد برطرف کردن مشکل دفاعی بود و ما برای این کار تمرین می کردیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار