|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۴۵

باید خون تازه ای به استقلال تزریق شود

خبرگزاری تسنیم: مربی فصل گذشته استقلال که تمایل دارد فصل آینده هم در این تیم کار کند گفت: امیر قلعه نویی دانشگاه فوتبال است و همچنان دوست دارم در کنار او چیزهای زیادی یاد بگیرم.

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: فعلا که تازه تکلیف قلعه نویی مشخص شده و او قرار است فصل آینده هم هدایت استقلال را برعهده بگیرد. باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت ولی دوست دارم در استقلال بمانم و در کنار قلعه نویی تجربیات زیادی به دست آورم. من معتقدم قلعه نویی دانشگاه فوتبال است و همچنان می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد سرمربیگری در فوتبال ایران را هم تجربه کند، اظهار داشت: دوست دارم کار به عنوان سرمربی را هم تجربه کنم ولی هنوز سرمربی شدن برایم زود است و باید تجربیات بیشتری به دست بیاورم. من کار در فوتبال را از زاویه مسائل مالی نگاه نمی کنم بلکه عاشق فعالیت در فوتبال هستم و دوست دارم چیزهای زیاد یاد بگیرم. وقتی تجربیاتم بیشتر شد قطعا به سرمربیگری هم فکر خواهم کرد.

همدانی در مورد اینکه خیلی ها معتقدند استقلال باید از لحاظ بازیکنان تغییرات زیادی داشته باشد خاطرنشان کرد: قطعا همین طور است و خون تازه ای باید به استقلال تزریق شود. امیدوارم با حضور افشارزاده و کمک اعضای هیئت مدیره یک برنامه ریزی خوب صورت بگیرد. مطمئنا قلعه نویی هم می تواند تغییرات مثبتی را در استقلال ایجاد کند و این تیم نیازمند تحول است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار