|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۶۷

مقایسه کردن من با مسی درست نیست

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است شانس صعود این تیم در جام جهانی به تلاش او و هم تیمی هایش بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان با توجه به لیستی که به فیفا داده است یکی از جوان ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی را در اختیار دارد. سردار آزمون، مهاجم تیم روبین کازان که امسال در لیگ روسیه بازی های درخشانی انجام داد و پدیده این لیگ شد، توانست نظر کی روش را جلب کند تا به تیم ملی دعوت شود. او که پیش بینی می شود یکی از استعدادهای برتر جام جهانی باشد، امید زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی دارد.

سردار آزمون در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی در اتریش در خصوص جام جهانی، حریفان ایران در این مسابقات، رقابت مهاجمان تیم ملی و مسائل دیگر صحبت کرده است که مشروح آن در زیر می آید:

تسنیم:چه شد که بازهم به اردوی تیم ملی دعوت شدی؟ در این بین عملکردت در روبین کازان چقدر روی تصمیم کی روش تأثیرگذار بوده است؟

قبل از هر چیز باید بگویم که از دعوت به تیم ملی خیلی خوشحالم. اینکه اکنون در بین بازیکنان باتجربه تیم ملی هستم و لباس تیم ملی را می پوشم برای من یک افتخار بزرگ است. خوشبختانه این فصل در بازی هایی که برای روبین کازان انجام دادم مؤثر واقع شدم و بعد از چند بازی به ترکیب اصلی هم راه پیدا کردم. خوشبختانه آقای کی روش هم بازی های مرا دید و به تیم ملی دعوتم کرد.

تسنیم: اردوی اتریش که در آن حضور دارید یکی از مهمترین اردوهای تیم ملی است. این اردو چقدر می تواند به آماده سازی تیم ملی کمک کند؟

جام جهانی برزیل پیش رو است و همه انگیزه بالایی دارند. به همین دلیل معتقدم اردوی اتریش یکی از بهترین اردوهاست و همه برای اینکه آمادگی کامل را به دست بیاورند تلاش می کنند. به نظرم با تمریناتی که کادرفنی در نظر گرفته و برنامه هایی که داریم آماده سازی خوبی خواهیم داشت.

تسنیم: می توانی رضایت کی روش را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی جلب کنی؟

من این موضوع را نمی دانم و فقط تلاش می کنم تا در تمرینات و بازی های دوستانه بهترین عملکرد را داشته باشم. این تنها وظیفه من است و مطمئنم اگر خوب باشم، آقای کی روش عملکرد مرا می بیند.

تسنیم: رسانه های خارجی تو را در بین جوان ترین بازیکنان جام جهانی قرار داده اند. این موضوع برای ات خوشحال کننده نیست؟

بازی در جام جهانی یک آرزوست و مسلماً اگر بتوانم در این سن برای تیم ملی کشورم بازی کنم بسیار خوشحال کننده خواهد بود. اینکه رسانه های خارجی هم به این موضوع پرداخته اند خوشحال کننده است اما باعثنمی شود خودم را مسافر جام جهانی بدانم و از انگیزه ام کم شود. این موضوع باعثشده انگیزه هایم بیشتر شود و مطمئناً تلاش خواهم کرد تا رضایت کادر فنی را جلب کنم.

تسنیم: رقابت تنگاتنگی در خط حمله تیم ملی وجود دارد. ارتباط تو با قوچان نژاد، جهانبخش، انصاری فرد، خلعتبری و… چگونه است؟

همه مهاجمان تیم ملی عالی هستند و خوشبختانه بازیکنان خوبی در این پست حضور دارند. مطمئناً هر کسی لیاقت بیشتری داشته باشد و آمادگی خود را نشان دهد در لیست نهایی قرار می گیرد. با همه بازیکنان تیم ملی از جمله مهاجمان دوست هستم و در کنار این دوستی رقابت خوبی هم داریم.

تسنیم: به نظرت زوج خط حمله تیم ملی را چه کسانی تشکیل می دهند؟ می توانی در کنار قوچان نژاد بازی کنی؟

در این خصوص من نمی توانم نظر بدهم و تصمیم گیرنده کادر فنی است. به همین دلیل هیچ وقت در این مسائل دخالت نمی کنم. آقای کی روش تصمیم می گیرد چه کسانی بازی کنند.

تسنیم: بازی با آرژانتین یکی از بازی های حساس و جذاب ایران در جام جهانی خواهد بود. فکر می کنی مسی ایرانی که لقب توست می تواند برابر مسی آرژانتینی بازی کند؟

همانطور که گفتم بازی کردن برای تیم ملی یک افتخار بزرگ است. امیدوارم این فرصت را داشته باشم که در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم و اگر بتوانم مقابل آرژانتین بازی کنم خوشحال می شوم اما باید در خصوص یک مسئله صحبت کنم. مقایسه من و مسی درست نیست و نباید با بهترین بازیکن جهان مقایسه شوم.

تسنیم: قول گل زدن در جام جهانی را می دهی؟

صحبت کردن آسان است اما عمل کردن به آن دشوار. وظیفه یک مهاجم گل زدن است و من هم تلاش می کنم اگر در جام جهانی بازی کردم این کار را انجام دهم اما با این حال همه چیز دست خداست. من هم نمی توانم قول گلزنی در جام جهانی را بدهم و فقط می توانم تلاش کنم تا به این هدف دست یابم.

تسنیم: مسئله مهمی که وجود دارد هدفی است که اکنون برای تیم ملی ترسیم شده. صعود به دور دوم امکان پذیر است؟

فوتبال قابل پیش بینی نیست و نمی توان قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد درباره چیزی صحبت کرد. مسلماً می توانیم به هدفی که داریم برسیم اما باید تلاش کنیم و برای این هدف زحمت بکشیم.

تسنیم: پس فکر می کنی شانس داریم؟

شانس به تلاش بستگی دارد. اگر تلاش کنیم شانس هم داریم و من معتقدم در جام جهانی هر کسی که تلاش بیشتری کند به حقش می رسد و می تواند از گروه صعود کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار