|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۰۰

نصیری صد درصد ضعیف تر از کوزه گری است

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس هندبال گفت: کوزه گری خودخواهی کرد، وجهه خود را از دست داد و یک فدراسیون ورشکسته برای ما به جا گذاشت.

محمد نقی ناری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر خصوص استعفای جلال کوزه گری از ریاست فدراسیون هندبال اظهار داشت: او را به صورت مودبانه برکنار کردند. ایشان خیلی دیر از فدراسیون هندبال رفت. او آثار خیلی بدی از خود در جامعه هندبال به جا گذاشت، ضربه بزرگی به این رشته ورزشی زد و امکانات را از جوانان و نوجوانان گرفت.

او ادامه داد: متاسفانه ایراد ایشان این بود که فکر می کرد می تواند یک مدیر موفق باشد و این فدراسیون را به آن چیزی که تصورش را می کرد، برساند اما این طور نبود. مدیر باید توانمند باشد و در جامعه ورزشی به عنوان یک مدیر قبولش داشته باشند. باید کلامش در بین مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و حتی در بین کارکنان فدراسیون اعتبار داشته باشد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد بی احترامی به کسی را ندارد، افزود: متاسفانه ببیند چه کسانی جایگزین نیروهای قبلی در فدراسیون شده اند. تکرار می کنم به هیچ عنوان قصد توهین به خانم ها و آقایان را ندارم اما شما ببیند در تغییر و تحولات چقدر بین نفراتی که رفته اند و آنهایی که آمده اند تفاوت وجود دارد، آن هم برای اداره فدراسیونی به این عریضی که نایب قهرمان بازی های آسیایی بوده است. فدراسیونی که تیم نوجوانان و جوانانش هر دوره در رقابت های جهانی حضور داشته است. نمی خواهم توهین کنم اما متاسفانه ایشان یک سری خودخواهی هایی کرده است. او وجهه خود را از دست داد، شخصیت خود را زیر سوال برد و یک فدارسیون ورشکسته و «درب و داغان» برای ما به جا گذاشت.

کارشناس هندبال با بیان اینکه فدراسیون هندبال یک مدیر قوی می خواهد در خصوص حضور خسرو نصیری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون، خاطرنشان کرد: او فعلا سرپرست است. به نظرم اگر قرار است مثل کوزه گری مهره چینی صورت گرفته و ایشان انتخاب شود، فکر می کنم اگر همان کوزه گری باقی می ماند، بهتر بود.

ناری در پاسخ به این سوال که با توجه به این اظهارات آیا نصیری را از کوزه گری ضعیف تر می داند، خاطرنشان کرد: صددرصد او ضعیف تر از کوزه گری است.

وی در ادامه یادآور شد: کسی باید به فدراسیون هندبال بیاید که در درجه اول یک مدیر توانمند باشد و تمام جامعه هندبال او را به عنوان یک مدیر قبول کنند. چنین افرادی در جامعه هندبال حضور دارند اما مطرح شدن بحثبازنشسته ها باعثتعدیل نیروها شده است. با تمام این تفاسیر باز هم افراد مقبولی حضور دارند. حداقل یک مسئول که توانمند است بیاید و اگر هندبالی هم نیست، مدیری قوی باشد و بتواند امکانات بیاورد. یکی از عللی که کوزه گری هم خودش ضربه خورد و هم به هندبال ضربه زد، همین مورد بود. او عقبه اعتباری خاصی در جامعه نداشت و با این پول های دولتی هم فدراسیون هایی مانند هندبال تأمین نمی شوند.

او در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر نصیری آمده و سرپرست فدراسیون شده که جای تأسف دارد. خدا کند ایشان فقط در حد سرپرست بماند و انتخابات هرچه سریع تر برگزار شود چرا که ۲ مسابقه مهم آسیایی و جهانی پشت سر هم داریم. باید از ورزشکاران حمایت شود. وضعیت هندبال به قدری نابسامان است که اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

کارشناس هندبال در پایان گفت: نمی‎خواهم زحمات بچه ها را نادیده بگیرم اما سطح مسابقات در جایی که امارات جهانی می شود و کره جنوبی به رقابت ها راه نمی یابد، مشخص است. وقتی تیم های درجه دویی مثل بحرین و امارات راهی مسابقات جهانی می شوند، همه چیز مشخص است. امروز همان نیروهایی که داشتیم، هنوز هم هستند و ما پشتوانه نداریم و نساختیم. با این وضعیت حتی اگر تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی هم حضور پیدا کند، نباید انتظاری از آن داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار