|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۰۱

هفته سی و نهم لیگا آدلانته اسپانیا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال لاس پالماس سی و نهمین بازی این فصل خود در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا را در حضور مهاجم ایرانی اش با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی ونهم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا، موسوم به لیگا آدلانته شب گذشته(یکشنبه) تیم فوتبال لاس پالماس در خانه رئال مادرید کاستیا با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد.

در این بازی که مسعود شجاعی در ترکیب اصلی لاس پالماس حضور داشت و در دقیقه ۶۳ جای خود را به بنیامین مارتینس داد، بوروگی در دقیقه ۱۲، خسه رودریگس در دقیقه ۲۷ و لوکاس واسکز در دقیقه ۳۹ گل های رئال مادرید کاستیا را به ثمر رساندند و برای لا س پالماس هم خورخه پولیدو در دقیقه ۲(گل به خودی) و بنیامین مارتینس در دقیقه ۶۹ گلزنی کردند.

با وجود این شکست تیم لاس پالماس که با ۶۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است هنوز جایگاه خوبی برای صعود به لالیگا دارد، چرا که یکی از سه تیم بالای جدول بارسلونای B است که اجازه حضور در لیگ دسته اول را ندارد.

در جدول رده بندی ۲۲ تیمی لیگا آدلانته در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت ها تیم دپورتیوو لاکرونیا با ۶۶ امتیاز صدرنشین است، ایبار با ۶۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونای B با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار