|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۵۸

افشارزاده سابقه تیم داری و باشگاه داری ندارد

خبرگزاری تسنیم: عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت: افشارزاده فرد محترم و بزرگواری است ولی او سابقه تیم داری و باشگاه داری ندارد و از همین رو کار سختی در استقلال خواهد داشت.

احمد شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به غیر از یکی، دو نفر سایر اعضای هیئت مدیره جدید را نمی شناسم. چهره های اقتصادی مطرحی در بین این اعضا نمی بینم و سوابقی هم از دوستان سراغ ندارم.

وی ادامه داد: هیچ کدام از این چهر ها تاکنون مدیرعامل باشگاهی که قهرمان شده باشد، نبوده اند که بخواهیم در مورد آنها صحبت کنیم. با توجه به این موضوع، پارامترهایی برای خو ش بین بودن به این اعضا نمی بینم. با این وجود از حالا نمی توان قضاوتی انجام داد و به آنها باید فرصت داد.

شهریاری در خصوص انتخاب بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال تصریح کرد: افشارزاده مرد محترم و بزرگواری است ولی او سابقه تیم داری و باشگاه داری ندارد و از همین رو کار سختی در استقلال خواهد داشت. باشگاه داری مسئله خاص خودش را دارد و با مدیریت کردن فدراسیون ها تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه برای افشارزاده در کار جدیدش آرزوی موفقیت دارد، در مورد اینکه ناراحت نیست که با او برای مدیرعاملی صحبتی انجام نشد، گفت: نه، اینگونه است، در دوره های گذشته برای مدیرعاملی من در استقلال صحبت هایی انجام و حتی نهایی هم شده بود اما این بار صحبتی با من نشد. دوست داشتم به استقلال خدمت کنم اما امیدوارم دوستان جدید جبران مافات و مشکلات تیم را حل کنند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال درباره باقی ماندن مقداد نجف نژاد در هیئت مدیره استقلال و اینکه گفته می شود برخی از افراد با لابی عضو هیئت مدیره می شوند، عنوان کرد: در جریان پشت صحنه انتخاب اعضای هیئت مدیره نیستم و نمی توانم اظهار نظری انجام دهم. معیار انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال را نیز نمی دانم و تنها می توانم برای آنها آرزوی موفقیت کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار