|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۶۲

شهریاری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی گفت: تیم ایران پیش از بازی های ساحلی آسیا به کمپ برزیل می رود.

پریا شهریاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: لیگ فوتبال ساحلی از ۱۸ اردیبهشت آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده بازیکنان ملی پوش فوتبال ساحلی ۳ روز در اردوی تیم ملی و ۴ روز در اختیار باشگاه های خود هستند. این نفرات هر جمعه بعد از مسابقات لیگ وارد اردوی تیم ملی می شوند و دوشنبه ها نیز به باشگاه خود ملحق خواهند شد.

وی افزود: دور رفت لیگ فوتبال ساحلی ۳۰ خرداد به پایان می رسد و بعد از آن تیم ملی از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه به تورنمنت ۴ جانبه بلاروس می رود. در این تورنمنت بلاروس، آذربایجان و مجارستان حضور دارند. این برنامه ای است که تاکنون اعلام شده و فعلا تغییری نداشته است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: بازیکنان بعد از تورنمنت بلاروس دو هفته استراحت خواهند کرد و پس از ماه مبارک رمضان از ۱۰ مرداد مسابقات ادامه خواهد داشت تا ۱۸ مهر که لیگ فوتبال ساحلی به پایان می رسد.

شهریاری با اشاره به درخواست دپارتمان فوتبال ساحلی برای برگزاری کمپ از ۲۴ مهر تا ۶ آبان در برزیل تصریح کرد: در این کمپ ۵-۶ بازی تدارکاتی خواهیم داشت و سپس عازم بازی های ساحلی آسیا در پوکت تایلند می شویم که آبان ماه برگزار خواهد شد. در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را پیش رو داریم که زمان و مکان احتمالی آن آذرماه و قطر اعلام شده اما هنوز برنامه دقیق آن اعلام نشده است.

وی درباره تمدید قرارداد اوکتاویو گفت: خوشبختانه پس از مسابقات بین قاره ای با وجود پیشنهادهای دیگر، این مربی قراردادش را تا سال ۲۰۱۵ با ایران تمدید کرد.

شهریاری درباره پاداش به تعویق افتاده ملی پوشان ساحلی تاکید کرد: فدراسیون در این مدت درگیر مسابقات جام جهانی و مشکلات مالی بود اما پرداخت پاداش ۱۵ میلیون تومان به هر بازیکن مصوبه هیئت رئیسه است و شاید کمی به تاخیر بیفتد اما قطعا انجام خواهد شد.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در مورد حضور بازیکنان لژیونر فوتبال ساحلی در کویت خاطرنشان کرد: محمد علی مختاری و مهدی حسنی به درخواست فدراسیون فوتبال کویت به باشگاه الکویت پیوستند که خوشبختانه بیشترین گل زده در لیگ این کشور را مختاری به ثمر رسانده و حسنی هم عملکرد خوبی داشته است.

وی در مورد احتمال حضور پیمان حسینی و محمد احمدزاده دو بازیکن تیم فوتبال ساحلی در لیگ ترکیه به تسنیم گفت: این خبر را شنیده ام اما تا زمانی که درخواست ITC از ترکیه نرسد نمی توان این خبر را قطعی دانست و شاید اکنون این بازیکنان در حال مذاکره با باشگاه های ترکیه ای هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار