|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۶۵

نشست هم اندیشی مدیران ستادی و مدیران کل ورزش و جوانان جدیدالنتصاب

معاون حقوقی، پارلمانی و اموراستان های وزارت ورزش و جوانان با محق خواندن جامعه ورزش استانی، بهره گیری از ظرفیت ها، دانش و تجربیات آنها در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها را مورد تاکید قرار داد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیررضا خادم در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و مدیران کل استانی که به تازگی منصوب شده اند، اظهار داشت: اگر قرار است ۲ روز در جایگاهی که هستیم و مسئولیتش را قبول کرده ایم فعالیت کنیم بایداین دو روز موثر باشد.

معاون وزیر با تاکید بر پرهیز از خودرایی و خودخواهی در انجام امور، بهره گیری از مشورت و خبر جمعی، قبل از اجرایی کردن برنامه ها را مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید به برقراری ارتباط منطقی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با نمایندگان هماهنگ شوید. اگر نماینده در بخش ورزش استان به مشکل برخورد کند این شما هستید که باید آن را مرتفع کنید.

امیررضاخادم هم چنین با تاکید بر تغییر نگرش نسبت به بخش خصوصی در کشور اظهار داشت: نباید به این بخش به چشم پرداخت کننده نگاه شود، بلکه باید شرایط را جهت بهره برداری های اقتصادی فراهم کنیم تا جذب ورزش شوند.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در خطاب به مدیران ستادی و مدیران کل ورزش و جوانان تازه منصوب شده گفت: باید نگاه ما در تمام شرایط نگاهی دلسوزانه و پدرانه باشد نه نگاهی حذفی. باید به عنوان یک مدیر بتوانیم با وجود کمبود اعتبارات، ورزش قهرمانی، همگانی و حرفه ای را ساماندهی کنیم.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار