|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۱۸

کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار البرزی با گذر از سد رقابت های آسیایی، قصد دارد قدمی بزرگ تر تا ریو بردارد.

به گزارش گروه ورزشی امیدنیوز، مسابقات کسب سهمیهالمپیکدر قاره آسیا با حضور ۹۷ تکواندوکار از ۳۸ کشور در «گرندبالروم» فیلیپین برگزار شد که «کیمیا علیزاده» نماینده کشورمان در مصاف با حریف اندونزی خود و کسب امتیاز ۱۹ بر ۰ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد که در آن رقیب نپالی علیزاده، نتیجه بازی را با امتیاز ۱۵ بر ۲ به بانوی هفده ساله ایرانی واگذار کرد.
علیزاده با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف تایلندی خود به برتری رسید و با کسب مدال طلا در وزن ۵۷ - کیلوگرم بانوان، سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو را برای کشورمان کسب کرد. او مدال طلای سهمیه المپیک خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

کسب مدال طلا و سهمیه المپیک 2016 علیزاده

کیمیا علیزاده ده سال است که به این ورزش قدم گذاشته و هفت سال است که تمرینات خود را به صورت حرفه ای انجام می دهد. این بانوی مدال آور کشورمان در بازی های جهانی و گرندپری اولین مدال بانوان ایران را رقم زد و بسیاری قهرمانان دنیا را شکست داد. او سه سال تحت تمرینات سخت و فشرده بوده و هدفش کسب طلای المپیک است.

تیم ملی تکواندو کشورمان با کسب ۴ سهمیه و با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی در گروه آقایان و کیمیا علیزاده در گروه زنان راهی بازی های المپیک ریودوژانیرو ۲۰۱۶ می شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار