|
|
کدخبر: ۱۷۷۵۹۸

آلویس نانگ بازیکن پیشین تیم های نفت تهران و تراکتور سازی بار دیگر به فوتبال ایران برمیگردد و این بار در تیم استقلال خوزستان توپ خواهد زد.

، روز گذشته استقلال خوزستان موفق شد برابر سایپا پیروز شود و در جدول بالا بیاید.

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش۳پورموسوی در باره شرایط استقلال خوزستان گفت: جا دارد از همکارانم حیدر شریفی، سید سیروس نعمتی نژاد، سامی جمال پور و فرشاد بختیاری زاده که تلاش های زیادی برای تیم ما کرده اند تشکر کنم.

وی در ادامه درباره محرومیت زهیوی گفت: رحیم زهیوی تنها محروم ما برای دربی است و ای کاش دربی با حضور هواداران برگزار می شد تا جو خوبی برای بازی به وجود می آمد.

سرمربی بومی استقلال خوزستان در ادامه گفت: ما روی حرف های مسئولان حساب کرده ایم و امیدواریم که پول های بازیکنان داده شود تا همه بمانند و با قدرت به لیگ ادامه دهیم و در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. امروز صبح با استاندار خوزستاان تماس داشتم و ایشان پیروزی را تبریک گفت و قرار شد این هفته به تمرین ما بیاید، با بازیکنان صحبت کند و مشکلات تا یکی دوهفته آتی حل بشود.

پورموسوی در انتها گفت: خبر خوشی که به هواداران می خواهم بدهم این است که ما با آلویس نانگ توافق کرده ایم و او یکشنبه در تهران خواهد بود تا آزمایشات پزشکی را انجام بدهد. ما به یک مهاجم هدف نیاز داشتیم و نانگ در فوتبال ایران توانسته بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد و فکر می کنیم بتواند به ما در ادامه لیگ و مسابقات آسیایی کمک کند

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار