|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۲۲

شاگردان ناظم‌الشریعه از امروز تمرینات خود را آغاز کردند و دوشنبه در نخستین دیدار به مصاف روسیه می‌روند.

به گزارش امید نیوز و به نقل از " ورزش سه "، اردوی تیم ملی تیم فوتسال ایران از امروز(شنبه) جهت آمادگی برای دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه آغاز شد.

نخستین تمرین شاگردان ناظم‌الشریعه از ساعت ۱۳ امروز در سالن تالار هندبال آغاز می‌شود و حسین طیبی بازیکن تیم غیرت قزاقستان تنها غایب این تمرین است.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در این باره به ایسنا، گفت: تمرین امروز را در سالن هندبال برگزار می‌کنیم و این سالن را از تیم تاسیسات دریایی گرفته‌ایم. آنها پیش از این در این سالن تمرین می‌کردند اما با تعطیلی لیگ تمرین امروزمان را آنجا برگزار خواهیم کرد اما به احتمال زیاد از فردا به کمپ تیم ملی منتقل می‌شویم.

وی در مورد اعلام زودهنگام لیست تیم ملی توضیح داد: قرار بود دیروز این فهرست اعلام شود اما یک هفته زودتر منتشر کردیم تا هماهنگی برای آمدن به تهران سخت نباشد. به هر حال بازیکنان دیروز در لیگ بازی کردند و به دلیل اتمام تعطیلات ماه صفر ممکن بود بلیت برای آمدن به تهران نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که پاداش ملی‌پوشان به کجا رسید، گفت: در این باره بی‌اطلاعم و علی صانعی با آقای افتخاری صحبت کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران روزهای دوشنبه و سه شنبه در دو دیدار دوستانه رودرروی روسیه نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۶ قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار