|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۴۲

چلسی صدر نشین لیگ جزیره دقایقی پیش در دیدار حساس با منچستر سیتی که فقط یک امتیاز در جدول باهم فاصله داشتند را با نتیجه ای قاطع شکست داد.

به گزارش امید نیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نخستین و حساس‌ترین بازی از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برابر میهمان خود چلسی با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.
شاگردان پپ گواردیولا در شرایطی در خانه مغلوب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر شدند که بازی به مراتب بهتری از حریف خود ارائه کردند و موقعیت‌های به مراتب بیشتری داشتند که بسیاری از آنها را به هدر دادند. این تیم در دقیقه ۴۵ با اشتباه گری کیهیل، مدافع انگلیسی چلسی که دروازه خودی را باز کرد به گل رسید.
بعد از این گل حملات من‌سیتی باز هم ادامه پیدا کرد اما موقعیت‌های گلزنی این تیم یکی پس از دیگری توسط سرخیو آگوئرو و کوین دی‌بروین هدر رفت تا میزبان تاوان سنگینی برای آن بدهد چرا که چلسی در دقیقه ۶۰ توسط دیه‌گو کاستا گل خورده را جبران کرد و کار را به تساوی کشاند. ۱۰ دقیقه بعد ویلیان دومین گل چلسی را با یک فرار زیبا در یک ضدحمله سرعتی به ثمر رساند و در نهایت این ادن ازار بود که در دقیقه ۹۰ تیر خلاص را به منچسترسیتی و هوادارانش را زد تا خیال میهمان را از بابت کسب سه امتیاز بازی آسوده کند.
با این نتیجه چلسی ۳۴ امتیازی شد تا یک هفته دیگر صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی لیگ برتر را تضمین کند. منچسترسیتی اما ۳۰ امتیازی ماند و فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار