|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۵۴

۹۰دقیقه جدال رئال و بارسا در نیو کمپ با نتیجه ی ۱-۱ به پایان رسید.

به گزارش " ورزش سه "، رئال مادرید برای حفظ صدرنشینی و بارسا برای کم کردن اختلاف، به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

بارسلونا که می دانست امتیاز از دست دادن در ال کلاسیکو برایش گران تمام خواهد شد، با هدف پیروزی مقابل رئال قرار گرفته بود و در سوی دیگر کهکشانی ها برای رساندن فاصله خود با بارسا به ۹ امتیاز، انگیزه بالایی برای کسب سه امتیاز داشتند.

بازی را رئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست روی نفوذ لوکاس به گل برسد اما ماسکرانو او را درون محوطه جریمه متوقف کرد. در حالیکه رئالی ها منتظر اعلام پنالتی بودند، داور دستور به ادامه بازی داد.

بارسلونا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت؛ اما قادر به خلق موقعیت نبود. تنها شانس های بارسا در نیمه اول روی ضربه آزاد مسی و نیز یک شوت سرجی روبرتو بود که بلوکه شد. چندین ارسال خطرناک نیز روی دروازه رئال انجام شد که کسی نبود تا از آنها استفاده ببرد.

در سوی مقابل این رئال بود که موقعیت های بیشتری خلق کرد.

دقیقه ۳۱ بازی، روی ارسال از سمت راست، بنزما و رونالدو نتوانستند از موقعیت استفاده کنند و ضربه مارسلو در ریباند نیز با اختلاف از کنار دروازه خارج شد.

کمی بعد رونالدو همه را درون محوطه جریمه به هم ریخت اما ضربه نهایی او را تراشتگن مهار کرد.

رئال دقیقه ۳۸ روی یک ضد حمله و حرکت انفرادی رونالدو می توانست به گل برسد اما تراشتگن ضربه رونالدو را به کرنر فرستاد. دقیقه ۴۴ بازی نیز ضربه سر واران روی کرنر ارسالی مودریچ در آغوش تراشتگن جای گرفت. در نهایت نیمه اول نه چندان زیبای این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم متعادل شروع شد و پس از یک فرصت خوب که رونالدو از دست داد، دقیقه ۵۲ بارسا به گل دست یافت.

خطای واران روی نیمار، یک کاشته نزدیک نقطه کرنر نصیب بارسا کرد. ارسال عالی نیمار به درون محوطه جریمه را سوارز با ضربه سر وارد دروازه کرد. روی این گل، اشتباه واران قابل توجه بود.

پس از این گل بارسلونا بازی را در دست گرفت و چند فرصت استثنایی و ۱۰۰ درصد گل را از دست داد. به خصوص موقعیت نیمار به با اختلاف اندکی از روی دروازه بیرون رفت. دقیقه ۸۲ بازی نیز مسی یک فرصت عالی را از دست داد تا رئال در بازی باقی مانده و شانس جبران داشته باشد.

رئالی ها نیز دست به حملات پراکنده ای می زدند اما برخلاف نیمه اول قادر به خلق موقعیت جدی نبودند.

۱۰ دقیقه پایانی بازی کاملا در اختیار رئال بود و این تیم دو فرصت عالی گلزنی را توسط رونالدو و راموس از دست داد اما سرانجام طبق عادت همیشگی رئال در دقیقه پایانی بازی های بزرگ توانست به گل برسد.

ارسال مودریچ از چپ را راموس با ضربه سری دقیق به قعر دروازه بارسا فرستاد تا همه چیز برابر شود. در ثانیه های پایانی، بارسلونا این شانس را داشت که به پیروزی برسد اما واران دروازه رئال را نجات داد تا در نهایت بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار