|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۸۴

صدا و سیما در لیست خود رقابت های سری آ را قرار نداده و ایرانیان علاقه مند به فوتبال نمی توانند دلا کاپیتاله را ببینند

به گزارش امیدنیوز به نقل از آی اسپورت دلا کاپیتاله، سال‌ها هیجان انگیزترین دربی فوتبال اروپا بود. بازی جذابی که همه خصوصیات یک جنگ فوق العاده را داشت. لاتزیو و رم، بدون اهمیت دادن به جایگاه‌شان در جدول، برای پیروزی در دربی می‌جنگیدند. گل، نبوغ، استرس، جنجال و اخراج همه در نود دقیقه دلا کاپیتاله خلاصه شده بودند. یک دشمنی تمام نشدنی، تا حدی که سال ۲۰۱۰ رمی‌ها بعد از شکست لاتزیو بیشتر از صدرنشینی بخاطر احتمال سقوط حریف به سری ب خوشحال بودند و طرفداران لاتزیو هم در جواب، هفته بعد اینتر را مقابل تیم خودی تشویق کردند تا جلوی قهرمانی رم را بگیرند!

حدود یک ساعت دیگر، بازی رفت دلا کاپیتاله در فصل جدید برگزار می‌شود و طرفداران فوتبال در ایران، نمی‌توانند این بازی را مستقیم تماشا کنند. مثل دربی جذاب میلان، یا تقابل یوونتوس با دو تیم میلانی که از چشم طرفداران ایرانی تیم‌ها دور ماندند. صدا و سیما از زمانی که راه‌های پخش غیرقانونی مسابقات خارجی به مشکل خورده، سری آ را کاملا از کنداکتور خارج کرده است. آن‌ها بعد از مدت‌ها تلاش، بازی‌های انگلیس را روی آنتن بردند اما هنوز راهی برای پخش سری آ پیدا نکرده‌اند.

حتی در روزهای افت تیم‌های ایتالیایی و یکه تازی یوونتوس، رقابت و نفرت در بازی‌های بزرگ سری آ تمام نمی‌شود. جنگ‌های صلیبی و حیثیتی، که باعثشد یوونتوس صدرنشین با دو باخت، از زمین دو تیم میلانی برگردد. امروز هم نبرد دلا کاپیتاله در المپیک رم، بدون پوشش تصویری برای طرفداران ایرانی فوتبال برگزار می‌شود. تا زمانی که شاید، مدیران صدا و سیما دست به جیب شوند یا مثل لیگ برتر انگلیس، راهی برای پایان حسرت تماشای دوباره سری آ پیدا کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار