|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۴۰

بازیکن تیم فوتبال سایپا معتقد است که تیمش بازی سختی برابر صنعت نفت در پیش خواهد داشت و بر لزوم کسب امتیاز در این بازی تأکید کرد.

به گزارش امید نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیمعلی زینالی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی مقابل صنعت نفت داریم. آنها تیم خوبی هستند و هواداران پرشوری دارند. با شرایطی که متأسفانه تیم ما دارد حتماً باید نتیجه خوبی بگیریم و با امتیاز آبادان را ترک کنیم. تمام بازیکنان همدل شده‌اند تا این بحران تمام شود.

هافبک - مهاجم تیم فوتبال سایپا با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل استقلال خوزستان یادآور شد: بازی مقابل استقلال خوزستان یک بازی سخت و فیزیکی بود. بعد از پنالتی اول نتوانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و متأسفانه پنالتی دوم را هم به تیم حریف دادیم. در مجموع نتوانسیتم خیلی موقعیت خلق کنیم.

وی در ادامه افزود: ما تیم خوبی داریم. شاید کمی مشکل فنی داشته باشیم، اما در ابتدای لیگ در چند بازی اشتباهات داوری به ضرر ما شد. این موضوع در ادامه به ما ضربه زد و تیم‌مان را بازی به بازی به بحران نزدیک‌تر کرد و در برخی بازی‌ها نیز در گلزنی بدشانس بودیم.

زینالی در خصوص شرایط تیمش در جام حذفی نیز اظهار داشت: جام حذفی را خوب شروع کردیم و کیفیت خوبی از خودمان در این جام نشان دادیم. امیدوارم تا قبل از بازی با سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از بحران خارج شویم. تمام هدف ما این است که ناکامی لیگ را با قهرمانی جام حذفی جبران کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار