|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۴۱

سرمربی کروات پرسپولیس که در دیدار برابر ماشین سازی، با نیمکت نشین کردن علی علیپور، ولادیمیر پریمیوف را به ترکیب اصلی راه داده بود، از این تغییر هم رضایت ندارد.

به گزارش " ورزش سه "، پرسپولیسی ها همچنان در گل زنی و استفاده از فرصت ها دچار مشکل هستند و حضور ولادیمیر پریمیوف نیز در کنار مهدی طارمی نتوانست زوج مدنظر برانکو ایوانکوویچ را شکل دهد و رضایت او را به همراه داشته باشد. بر همین اساس او بار دیگر در دیدار برابر پدیده قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش را دارد و چند جابه جایی را در شکل بازی تیمش به وجود خواهد آورد.

بوژیدار همچنان قابل اعتماد

دروازه بان کروات سرخپوشان در سه دیدار اخیر این تیم نشان داد که تعاریف از او در خصوص تمریناتش بی دلیل نبوده است و اکنون رقیبی سرسخت برای بیرانوند محسوب می شود. او در سه دیدار اخیر چند فرصت حریف را ناکام گذاشت و توانسته ۲۷۰ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش را در کارنامه ثبت کند. او که به خوبی توانسته در غیاب بیرانوند نظر کادرفنی و دیگر بازیکنان را به خود جلب کند در این بازی نیز درون دروازه قرار خواهد گرفت و این بار باید مراقب یونس شاکری، معین عباسیان و محسن یوسفی در ترکیب تیم رقیب باشد.

خط دفاعی به حالت سابق و بدون رضاییان

رامین رضاییان علیرغم عملکرد مناسب در خط دفاعی و ارسال پاس گل سه امتیازی در دیدار برابر ماشین سازی بار دیگر از فاز دفاعی خارج خواهد شد تا حسین ماهینی به جایگاه خود در سمت راست دفاعی بازگردد. بازگشت محمد انصاری در قلب دفاعی و در کنار سیدجلال حسینی و حضور محسن ربیع خواه در سمت چپ دفاعی این تیم را به شکل دیدارهای قبلی اش باز خواهد گرداند.

محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و حسین ماهینی چهار بازیکنی هستند که در یازده دیدار قبلی برای سرخپوشان به میدان رفتند و هارمونی خوبی در این فاز تشکیل داده اند و با اتمام محرومیت یک جلسه ای انصاری، سرمربی کروات بار دیگر خواهان حضور آنها در این پست شده است.

رضاییان در کنار سه تفنگدار

رامین رضاییان احتمالا با توجه به درخششی که در دو دیدار اخیر سرخپوشان داشته در این بازی نیز به عنوان بازیکن فیکس برای این تیم به میدان خواهد رفت و البته در نقش وینگر راست و جانشین فرشاد احمدزاده.
رضاییان که در دیدارهای اخیر سرخپوشان نیز به عنوان بازیکن تعویضی با حضور در زمین به عنوان وینگر راست به میدان می رفت در این بازی نیز احتمالا در پست جدید و با آزادی عمل بیشتر برای شرکت در حملات حضور خواهد یافت. بر اساس این تغییر احتمالا فرشاد احمدزاده مطابق دیدار دربی به سمت چپ خواهد رفت تا در نقش وینگر سمت مقابل، برای سرخپوشان انجام وظیفه کند. کمال کامیابی نیا و محسن مسلمان نیز به عنوان مهره های غیرقابل عبور سرخپوشان دیگر نفرات خط میانی سرخپوشان را تشکیل خواهند داد تا رضاییان در کنار سه تفنگدار این تیم تجربه جدیدی را پشت سر بگذارد.

وحید این بار زوج طارمی

مهدی طارمی به عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و آقای گل این فصل این تیم، بار دیگر به عنوان مهاجم اصلی به میدان خواهد رفت و این بار وحید امیری را در کنار خود خواهد دید. جالب اینکه گلزنی های طارمی نیز در زمانی بوده که این وینگر ملی پوش در کنارش به عنوان زوج به میدان رفته است. وحید امیری که در دیدار قبلی این تیم برابر ماشین سازی به عنوان وینگر چپ با اضافه شدن به باکس محوطه جریمه موفق شد تک گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند، این بار به عنوان یکی از مهاجمان سرخپوش فعالیت خواهد داشت و باید دید قادر خواهد بود روند گلزنی هایش را حفظ کند یا خیر. مهدی طارمی نیز اکنون بعد از ۱۸۰ دقیقه ناکامی در باز کردن دروازه حریفان(پیکان و ماشین سازی) برای جا نماندن از غافله گلزنان لیگ برتر به دنبال این است تا مقابل پدیده بار دیگر به فرم ایده آل خود بازگردد و گلزن این تیم لقب گیرد.

پدیده و پرسپولیس روز جمعه ۱۹ آذر و از ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه در استادیوم ثامن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار