|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۵۰

روبرتو کارلوس بزیکن افسانه ای سابق برزیل که مدتی است به مربیگری در لیگ های مختلف روی آورده شاید برای ادامه کار به استرالیا برود.

به گزارش امید نیوز به نقل از وبسایت نود، روبرتو کارلوس اعلام کرد که از مربیگری در لیگ استرالیا استقبال می کند. یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ فوتبال پس از ترک تیم دهلی دینامو در سال ۲۰۱۵ مربیگری را کنار گذاشته و در رده های پایه رئال کار می کند. او در سالهای اخیر در تیمهایی نظیر بلدیه اسپور و سیواسپور در ترکیه و آنژی در روسیه کار کرده است. بازیکن ۴۳ ساله که از نقش خود به عنوان سفیر رئال مادرید خوشحال است از مربیگری در لیگ استرالیا استقبال می کند. وی اظهار داشت:

چرا که نه؟ هر اتفاقی در فوتبال امکان پذیر است و مسلما این تجربه ای جدید برای من خواهد بود. در حال حاضر در رئال مادرید در حال یادگیری هستم اما اگر فرصت مناسبی در اختیارم باشد مسلما مد نظر قرار خواهم داد. دوست دارم به مربیگری برگردم. در حال حاضر سفیر رئال در آسیا و اقیانوسیه هستم و خوشحالم که برای باشگاه محبوبم کار می کنم اما مسلما دلم برای این که هر روز کنار زمین باشم تنگ شده چرا که مدرک مربیگری دارم. می خواهم بیشتر از کار کردن با رئال مادرید یاد بگیرم و پس از آن دوباره مربیگری کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار