|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۷۹

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پرسپولیس فصل پیش در مشهد در دقایق پایانی از شکست گریخت و تفاوتش با دیگر تیم‌های این است که فقط خوب نتیجه گرفته است.

به گزارش امید نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم رضا مهاجری درباره آخرین وضعیت تیمش برای بازی روز جمعه با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط تیم ما در چند هفته اخیر بهتر شده و در تلاشیم این روند را ادامه دهیم. برای بازی با پرسپولیس فقط مرادمند مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و با تمام قوا به مصاف حریف‌مان می‌رویم.

وی در پاسخ به این موضوع که به نظر می‌آید تیم پدیده کمی دیر اما در نهایت به شرایط خوب فصل پیش خود برگشته است، عنوان کرد: یک مجموعه متشکل شده از کادر مدیریتی، فنی، سرپرستی، بازیکنان و هواداران که اگر همه وظایف‌شان را خوب انجام دهند، تیم مسیر موفقیت خود را پیدا می‌کند. خوشبختانه این شرایط در ۴،۵ هفته اخیر در تیم ما ایجاد شده و روند خوبی در پیش گرفته‌ایم. با این حال هنوز جا برای بهتر شدن داریم و من به طور کامل از تیمم رضایت ندارم.

مهاجری با بیان اینکه تیمش در بخش دفاعی پیشرفت خیلی خوبی داشته است، تصریح کرد: در برخی بازی‌ها ۲،۳ گل دریافت کردیم اما در هفته‌های اخیر آمار گل‌های دریافتی‌مان خیلی پایین بوده است. در بازی با تراکتورسازی در زیر آن فشار نه تنها بعد از دریافت گل توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم بلکه گل تساوی را هم به ثمر رسانده و به بازی برگشتیم. اعتقاد دارم در این زمینه پرش روبه جلو داشته‌ایم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که «آیا متوقف کردن تراکتورسازی سخت‌تر است یا امتیاز گرفتن از پرسپولیس؟» گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و در این فصل هیچ بازی راحتی برای تیمی وجود ندارد. نگاه ما به پرسپولیس تفاوتی با نگاه‌مان با تیم‌هایی مثل ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان که در انتهای جدول بسر می‌برند، ندارد چرا که همه تیم‌های این فصل لیگ قدرتمند و سختکوش هستند. رسانه‌ها به پرسپولیس و تراکتورسازی توجه ویژه‌ای دارند وگرنه این تیم‌ها تفاوت چندانی با بقیه ندارند و فقط بهتر نتیجه گرفته‌اند.

وی درباره اینکه شایعه شده مسئولان باشگاه پدیده و مربیان این تیم درخواست کردند بازی تیمشان با پرسپولیس روز جمعه برگزار شود تا در هوای برفی به مصاف این تیم بروند، یادآور شد: به تعویق افتادن بازی توافقی بین فدراسیون و باشگاه‌ها بود، ضمن اینکه بازی در هر شرایط آب‌وهوایی برگزار شود برای دو تیم یکسان است.

مهاجری در مورد اینکه تا به حال تیمش به تیم برانکو نباخته است، گفت: من دو بار با برانکو روبه‌رو شدم که هر دو بازی ما و پرسپولیس ۲ بر۲ شد. فصل پیش بدشانسی آوردیم که در دقیقه ۹۴ گل خوردیم و پرسپولیس در دقایق پایانی از شکست گریخت. با این شرایط بهتر است بگوییم من تا به حال نتوانسته‌ام برانکو را ببرم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار