|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۰۵

بهدادسلیمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان که قبل المپیک برزیل دچار مصدومیت بود و کمتر کسی فکر میکرد که به این مسابقات برسد با هوشیاری تیم پزشکی مجرب خود به این مسابقات رسید.

به گزارش امید نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از کادر پزشکی و دست‌اندرکاران درمان و بهبود بهداد سلیمی در راستای المپیک ۲۰۱۶ صبح امروز در دانشکده شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این مراسم با دعوت علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و پیوندی رئیس دانشکده شهید بهشتی در سالن همایش‌های این دانشکده برگزار شد و از دست‌اندرکاران و عوامل پزشکی که برای رسیدن بهداد سلیمی به المپیک ۲۰۱۶ تلاش کردند، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم دکتر نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، بهداد سلیمی، شعبانی بهار معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر کیهانی، داوود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی، ذهتاب عضو شورای فنی فدراسیون وزنه برداری و… حضور داشتند و از آنها به پاس تلاش برای رسیدن بهترین وزنه‌بردار جهان طی سال‌های اخیر به المپیک ۲۰۱۶ لندن تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار