|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۱۵

به دلیل حاشیه‌های اخیر حضور محمد باقری‌معتمد در ترکیب تیم تکواندو آذربایجان، فدراسیون جهانی تکواندو مجوز استفاده از این بازیکن را صادر نکرد.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، در روزهای گذشته خبری مبنی بر حضور محمد باقری‌معتمد، ملی‌پوش سابق تیم ملی تکواندو در ترکیب تیم آذربایجان به عنوان یار کمکی منتشر شد که با حواشی و واکنش‌های زیادی همراه بود.

پس از انتشار این خبر محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مصاحبه‌ای حضور این ورزشکار در ترکیب آذربایجان را غیر ممکن و دلیل آن را حضور تیم ایران در مسابقات جام‌جهانی اعلام کرد.

رضا مهماندوست، سرمربی ایرانی تیم آذربایجان در واکنش به این موضوع اعلام کرد؛ برای حضور معتمد تابع قوانین فدراسیون جهانی هستند و برای استفاده از او استعلام خواهند کرد. اما امروز فدراسیون جهانی تکواندو با خارج کردن نام محمد باقری‌معتمد از ترکیب آذربایجان، اجازه استفاده از این بازیکن به عنوان یارکمکی را به میزبان مسابقات جام‌جهانی نداد.

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان با تایید این موضوع گفت: ما می‌توانستیم از وجود دو بازیکن کمکی در ترکیب تیم‌مان استفاده کنیم اما طبق قانون به دلیل حضور ایران در این مسابقات نمی‌توانیم از وجود بازیکنی با تابعیت ایرانی استفاده کنیم و ما ازاین قانون اطلاع نداشتیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل و باتوجه به اینکه معتمد هنوز تابعیت ایرانی دارد و تبعه آذربایجان نیست ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و ما نیز تابع قانون هستیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار