|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۲۹

این روزها اکسین البرز با شکستهای پی در پی مواجه میشود

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش سه تیم اکسین البرز پس از پیروزی ارزشمند مقابل خونه به خونه در بابل که با حواشی زیادی در پایان بازی نیز همراه شد، روزهای خوشی را سپری نمی کند و در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد.
آن‌ها پس از پیروزی مقابل تیم خونه به خونه با قبول اولین شکست خانگی در ورزشگاه انقلاب کرج به شاگردان مهدی پاشازاده باختند و سپس در دیداری دور از خانه و در ورزشگاه آب گرفته بهنام محمودی مسجد سلیمان با نتیجه سنگین ۳ بر صفر نتیجه را به شاگردان سهراب بختیاری زاده واگذار کرد.
شکست بعدی تیم اکسین که مصادف با دومین شکست خانگی آن‌ها در فصل شد، مقابل تیم ایرانجوان بوشهر رقم خورد. این یعنی شاگردان فیروز کریمی در سه بازی آخر خود ۷ گل خورده‌اند و تنها یک بار گلزنی کرده اند؛ آماری که نشان از تزلزل این تیم هم در حمله و هم در دفاع دارد.
در میان این نتیجه‌های ضعیف دیدار این تیم برابر سپیدرود رشت، صدر نشین جدول رده بندی تا پایان هفته شانزدهم، به دلیل مهیا نشدن زمین به تاخیر افتاد تا آمار نتایج بد فیروز کریمی در مقابل تیمی که به سختی در خانه امتیاز می دهد، بدتر از این نشود.
با این وصف، به نظر می رسد فیروز کریمی باید چاره ای به حال خط حمله و دفاع خود کند تا شرایط از این بدتر نشود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار