|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۷۹

مصاف دو تیم استقلال و تراکتور سازی با باخت خانگی آبی پوش ها پایان یافت.

به گزارش امید نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز(جمعه) دیدار دو تیم مدعی استقلال و تراکتور سازی، ساعت۴:۲۰ عصر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. طی این دیدار استقلال که در نیمه اول با استفاده از اشتباه اخباری، دروازه بان تراکتور، به گل رسید سرانجام با نتیجه ۲ بر ۱ این بازی را به تراکتور واگذار کرد تا تراکتور با یک بازی بیشتر از پرسپولیس به صدر جدول بازگردد.

محمد ابراهیمی، مهاجم تیم تراکتور سازی، پس از پایان بازی گفت: برخلاف روند بازی یک گل بد دریافت کردیم که حاصل یک اشتباه فردی بود، اما با یکدلی توانستیم به بازی برگردیم. بین دو نیمه هم متحد شدیم تا ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم و به قول امیر قلعه‌نویی، یک فوتبال تراکتورگونه را ارائه کردیم.

او اضافه کرد: ۲ گل زدیم و چند موقعیت دیگر را نیز از دست دادیم. خوشحالم که توانستیم دل هواداران و همچنین محمدرضا اخباری را شاد کنیم.

او همچنین طی جریان گل دوم تیمش از موقعیت گلزنی خود چشم پوشی کرد و به حاتمی پاس داد تا زننده گل پیروزی پخش این بازی حساس باشد. وی در این رابطه گفت: پاس گل را بیشتر از گل‌زدن دوست دارم، امروز هم با همین پاسی که دادم هواداران تراکتورسازی خوشحال شدند و این مسئله شادی مرا دوچندان کرد.

همچنین در رابطه با صبحت های هفته گذشته قلعه نویی که او را خودخواه خوانده بود افزود: ۲ سال است که با او کار می‌کنم و همه‌جوره در تیمش تلاش کرده‌ام. مطمئنم قلعه‌نویی هیچ وقت برای خراب کردن بازیکنانش حرف نمی‌زند، من هم همیشه گوش به فرمانش هستم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار