|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۹۲

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم سپاهان از شرایط تیمش و موقعیت تیم ملی می گوید.

به گزارش امید نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم اصفهانی سپاهان این روز ها در وضعیت نه چندان مطلوبی قرار دارد. این تیم با ۱۸ امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشته و در تعقیب استقلالی است که با شکست خانگی در برابر تراکتور به جایگاه هفتم سقوط کرده است.

شجاع خلیل زاده، مدافع تیم سپاهان در این خصوص گفت: قول می‌دهم در بین ۴ تیم بالای جدول باشیم، هرچند که شأن سپاهان همیشه قهرمانی است و ما تلاش می‌کنیم هر هفته بهتر شویم. در نیم‌فصل دوم قطعا‌ً هماهنگ‌تر شده و بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

وی در مورد بازی سپاهان مقابل صبای قم که با برتری پرگل تیم اصفهانی همراه شد گفت: بازی خوبی بود، توانستیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشته و ۳ امتیاز شیرین را در این وضعیت به دست بیاوریم و شرایطمان را در جدول بهتر از گذشته کنیم، هرچند که اینجا هم جایگاه اصلی سپاهان نیست.

او همچنین از دامن زدن به این مسئله که تیم جوان است انتقاد کرد و و این نکته را از اسباب روند نامطلوب سپاهان عنوان کرد. خلیل زاده در این مورد گفت: اینقدر گفتیم تیم جوان شده است که خودمان هم خسته شدیم. ما امسال پوست‌اندازی کردیم و این موضوع نیاز به زمان دارد، هرچند که زمان هم سپری شده است. ما در دیدارهای گذشته تمرکز لازم را نداشتیم اما در این بازی تمرکز کردیم و حریف‌مان را شکست دادیم.

وی در مورد تیم ملی گفت: شنیدم که تیم ملی ایران در سال ۲۰۱۶ از لحاظ آماری بهترین تیم سال انتخاب شده و این موضوع افتخار بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود که البته با تلاش کادر فنی، به خصوص کارلوس‌ کی‌روش این موفقیت‌ها حاصل شده است. از سوی دیگر تیم ملی ایران شانس بزرگی برای صعود به جام جهانی و امیدوارم یک بار دیگر با درایت و تلاش کی‌روش و دستیارانش و البته با همت بازیکنان باغیرت تیم ملی این اتفاق مهم محقق شده و تیم ملی به جام جهانی برسد. من هم سعی می‌کنم در سپاهان بهترین عملکرد را داشته باشم تا در صورت نیاز تیم ملی، دوباره پیراهن پرافتخار این تیم را بر تن کنم.

خلیل زاده در مورد وضعیت مصدومیت خود اظهار داشت: وضعیتم خدا را شکر خوب است و چیز خاصی نیست. از ناحیه چشم ضربه‌ای خوردم که مورد خاصی نیست و خطر رفع شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار