|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۹۵

رامین رضائیان پسر مغرور و بااعتماد به نفس پرسپولیس که فراز و نشیب های زیادی در کارنامه فوتبالی خود دارد در حال ورق زدن برگه ای جدید در کارنامه فوتبالی خود است.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش‌سه "، رامین رضائیان که امروز در پست وینگر راست به میدان رفته است در نیمه اول پاس کوتاه مسلمان از نقطه کرنر را دریافت کرد و با ارسال آن به روی دروازه پدیده پایه گذار اولین گل بازی توسط طارمی شد.

رضائیان در بازی قبلی مشابه همین پاس را برای وحید امیری ارسال کرده بود و در بازی با نفت آبادان هم طارمی را در موقعیت گل قرار داده بود که این ۳ پاس کارنامه بسیار مثبت برای وی محسوب می شود. رامین رضائیانی که ابتدای فصل در ترکیه بود وقرار بود در تیم ریزه اسپور این کشور به فوتبالش ادامه دهد به یکباره و دریک تصمیم ناگهانی به فوتبال ایران برگشت اما هیچ وقت تا بازی پیش در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی نکرده بود حالا میتواند با مستحکم شدن جایگاهش در ترکیب اصلی بیش از پیش توانایی های خود رانشان دهد. این بازیکن که چند سال پیش در تیم صبای قم به فوتبال ایران معرفی شد راشاید باید کشف کارلوس کی روش بدانیم که یکباره اورا زمانی که در راه آهن قعر جدولی توپ می زد به تیم ملی دعوت کرد تا بیشتر از گذشته مورد توجه اذعان قرار بگیرد و او هم جواب اعتماد کی روش داد و روزبه رو بهتر شد تا حالا که نقطه اتکا او در تیم ملی شده است. باید ببنیم رضائیان میتواند به روند روبه رشد خود ادامه دهد و خود را به فوتبال اروپا برساند یانه.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار