|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۰۳

تیم لسترسیتی که در مسابقات لیگ جزیره نتایج مناسبی را نگرفته ودر آخرین مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان هم باشکست سنگین مواجه شد حالا بابرد مقابل سیتی اندکی از بحران خارج شده است.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، شاگردان رانیری در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، سه بار دروازه سیتی را باز کردند و هرچند در دقایق پایانی دو گل دریافت کردند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

او به خبرنگاران گفت: " این لسترسیتی واقعی بود. شاید ما در چند بازی اخیر خیلی بد بودیم اما امشب خیلی قدرتمندانه بازی کردیم.

ما به خاطر هواداران مان، تمام تلاش مان را می کنیم زیرا آنها خیلی از ما حمایت می کنند و به پرتغال هم سفر کردند(برای دیدار با پورتو در چمپیونزلیگ) اما ما خوب بازی نکردیم. به همین دلیل، می خواستیم در این دیدار بهترین بازی مان را ارائه بدهیم.

ما هوشمندانه بازی کردیم، ضرباهنگ بازی را کاهش دادیم. همه می دانند که ما چه کار می کنیم اما خیلی مهم بود که در همان دقایق ابتدایی، دو گل زدیم.

این قدرت ماست. ما نمی توانیم مالکیت توپ را حفظ کنیم؛ قدرت ما بازی کردن سریع است و پیدا کردن یک راه حل. به بازیکنانم گفتم که نتیجه همیشه مهم است اما امروز باید تا پایان می جنگیدیم. " لسترسیتی که فصل پیش در کمال شگفتی قهرمان لیگ جزیره شده بود حالا در این فصل باافت محسوسی روبروشده است وبه رتبه چهاردهم جدول سقوط کرده است اتفاقی که در فوتبال دنیا بارها بارها برای این جنس تیم ها بعد از قهرمانی تکرار شده است البته از تیم هایی که شگفتی ساز میشوند و قهرمان میشوند دوباره انتظار تکرار قهرمانی وجود ندارد وبیشتر موفقیت در مسابقات اروپایی حائز اهمیت است که رانیری باشاگردانش توانسته در اولین دوره حضور در لیگ قهرمانان اروپا از دوره گروهی صعود کند وحالا در کنار بهترین بهترین ها شانس خود را امتحان کنند باید دید لسترسیتی میتواند در لیگ قهرمانان هم شگفتی ساز شود یانه.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار