|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۱۱

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر تیم الان مشکلاتی دارد بخاطر این است که تیم خوب بسته نشده است و از همه مهمتر این که در بستن قراردادها عجولانه رفتار شده است.

به گزارش امید نیوز به نقل از کاپ، سیدرضا افتخاری در گفت و گویی درباره شرایط این روزهای استقلال و انتقادات فراوانی که شده، اظهار داشت:

ما به این شرایط عادت داریم و بار اولمان نیست که در چنین شرایطی قرار گرفته ایم. این انتقادها طبیعی است. هوادار از تیمش انتظار دارد. البته آنها باید کمی صبور باشند و به تیم و کادر فنی فرصت بدهند تا کادر فنی برنامه های خود را اجرا کند. ماموریت کادر فنی هنوز تمام نشده و آنها نیمه های راه هستند. باید منتظر آینده بود.

هدفمان قهرمانی در جام حذفی است
وی در خصوص انتقادهای تند زمانی از کادر فنی خاطرنشان کرد:
هیات مدیره هیچ دخالتی در نتایج تیم ندارد. ما سه موضوع را از ابتدای فصل هدف گذاری کرده ایم. یکی اینکه به دنبال این هستیم که نماینده شایسته ای در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. دوم اینکه به دنبال کسب سهمیه هستیم و تلاش می کنیم در پایان فصل جزء سه تیم نخست جدول رده بندی باشیم. به نظر من جزء سه تیم شدن برای باشگاه بزرگی چون استقلال دور از دسترس نخواهد بود و سوم اینکه قصد داریم در جام حذفی قهرمان شویم. چون تیم ما در جام حذفی نتایج خوبی گرفته است.

اولتیماتوم واژه خوبی نیست
افتخاری درباره اینکه آیا اولتیماتومی به منصوریان داده شده است یا خیر اذعان داشت:
به نظرم اولتیماتوم لغت خوبی نیست اما ما با او جلسه داریم تا بتوانیم راهکارهای لازم را با یکدیگر در این خصوص تبادل کنیم. این جلسه بین من و خود منصوریان است.
ما و منصوریان تحمل تکرار این نتایج را نداریم
وی درباره اینکه اگر نتایج ضعیف استقلال تداوم داشته باشد احتمال برکناری منصوریان وجود دارد یا خیر بیان کرد:
این دو معنی دارد اگر تداوم داشته باشد باشگاه و یا حتی خود منصوریان تحمل چنین نتایجی را نخواهد داشت اما با یکی، دو باخت معمولا طبیعی است. البته ما در شرایطی قرار گرفته ایم که تا حدودی دستمان بسته است. ما اگر جا داشتیم و یا حتی بازیکن کلیدی بود که مشکل را حل می کرد بلافاصله او را به خدمت می گرفتیم. الان هم بیکار ننشسته ایم و کارهایی را نیز انجام داده ایم.

منصوریان بخواهد، دستیار خارجی می آید
افتخاری درباره اینکه در مصاحبه هایش اعلام کرده بود کادر فنی باید تقویت شود اعلام داشت:
کادر فنی را تقویت خواهیم کرد و حتی اگر منصوریان بخواهد دستیار خارجی هم اضافه خواهیم کرد. اگر او دستیار خارجی بخواهد قطعا آن را اضافه خواهیم کرد.

با وکیل شهباززاده مذاکره کردیم
افتخاری درباره اینکه اعلام کرده بود شهباززاده در لیست خرید استقلال است اعلام کرد:
درست است که آقای منصوریان لیستی به ما نداده است اما از طریق وکیل شهباززاده با وی در تماس هستیم و اگر تمایل داشته باشد خواهان جذب او هستیم.
استقلال خوب بسته نشده است
مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا قبول دارد برخی از خریدهای استقلال در حد نام این تیم بازی نمی کنند اظهار داشت:
من روزی که آمدم این جمله را گفتم. اگر تیم الان مشکلاتی دارد بخاطر این است که تیم خوب بسته نشده است و از همه مهمتر این که در بستن قراردادها عجولانه رفتار شده است و نیازی که باشگاه داشته، برآورده نشده است.
منصوریان لیست خروجی نداده
وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه لیست خروج استقلال اعلام شده است ادامه داد:
آقای منصوریان هیچ لیستی به ما نداده است. هیچ بازیکنی فعلا از جمع ما جدا نخواهد شد و هیچکس فعلا رفتنی نیست چون اگر برود ما باید بازیکن جایگزین کنیم و اگر بازیکنی نباشد دلیلی بر جدایی نیست.
کم کاری بازیکنان را قبول ندارم
افتخاری درباره اینکه آتیلا حجازی اعلام کرده چند بازیکن استقلال کم کاری می کند و آیا وی این موضوع را قبول دارد یا خیر اعلام کرد:
بعید می دانم چنین چیزی وجود داشته باشد. این چیزی نیست که خیلی راحت بتوانیم درباره اش حرف بزنیم و بهتر است چیزی مطرح نشود.

باید علیه آنهایی که تیم را بسته اند، شعار بدهند
افتخاری در پایان درباره اینکه آیا از این موضوع که روزی هواداران بر علیه اش در ورزشگاه شعار سر دهد نمی ترسد، گفت:
فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیافتد چون تیم را که من نبستم. آنها باید شعار را برای کسانی که این تیم را بسته اند، بدهند. این تیم زمانی که نباید امتیازها را از دست می داد این اتفاق برایش افتاده است که آن موقع هم من حضور نداشتم.

حال باید دید با توجه به صحبت های آقای افتخاری که از یک سمت از آقای منصوریان حمایت میکند و قهرمانی جام حذفی و اینکه فقط در سه تیم بالای جدول بودن و جام باشگاه های آسیا را هدف قرار میدهد و از سمت دیگر میگوید که من و منصوریان تحمل ادامه این نتایج را نداریم تا کی میتواند از علی رضا منصوریان حمایت کند و از آن طرف هم باید دید که منصوریان در ادامه کار چه نتایجی را کسب میکند و باید دید که چه آینده ای در انتظار تیم استقلال است مخصوصا، با صحبت های قسمت پایانیه آقای افتخاری که در آن دارد به نوعی شانه خالی میکند از مسئولیت هایی که داراست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار