|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۱۵

مصاحبه محسن یوسفی هافبک تیم پدیده بعد از بازی با پرسپولیس و تحلیلی که او از این مسابقه داشته است.

به گزارش امید نیوز به نقل از وب سایت نود، محسن یوسفی در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و ما در مجموع عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم، به ویژه در نیمه اول. کسی فکر نمی‌کرد در آن لحظات گل بخوریم و هضم شکست مقابل پرسپولیس با آن وضعیتی که گل خوردیم سنگین است. همه ما در شوک بودیم و این درحالی است که مستحق شکست در این مسابقه نبودیم.

وی در ادامه با اشاره به ضربه کرنر پرسپولیس و جاگیری نامناسب مدافعان پدیده خاطر نشان کرد: در آن لحظات تعداد زیادی از بازیکنان ما در محوطه جریمه بودند و نمی‌توان دنبال مقصر گشت. پرسپولیس به‌خاطر اینکه صدر را از دست ندهد فشار را در دقایق آخر بیشتر کرد و دنبال برد بود، ولی ما منتظر سوت پایان بازی بوده و به مساوی قانع بودیم. فکر می‌کنم تساوی عادلانه‌تر بود و شاید خود پرسپولیسی‌ها نیز فکر نمی‌کردند در ثانیه‌های آخر به برد برسند.

یوسفی درباره عملکرد داور مسابقه پدیده - پرسپولیس تصریح کرد: شاید داور برخی اشتباهات کوچک داشت، ولی به نظر من او اشتباهات فاحش نداشت. گاهی اوقات پیش می‌آمد که سوت‌های اشتباه زده می‌شد، ولی اشتباه تأثیرگذاری دیده نشد.

هافبک پدیده از عملکرد خود در این بازی ابراز رضایت کرد و گفت: من از عملکردم راضی هستم، ولی حیف که در نهایت بازی به خوبی تمام نشد.

شاید اگر تیم پدیده بنا به گفته بازیکن این تیم کمی حریص تر بازی میکرد و به تساوی راضی نمی شد می توانست نتیجه تساوی را حفظ کند و اکنون تیم تراکتورسازی صدرنشین لیگ و پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی جای داشت!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار