|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۲۹

سرمربی لیورپول نسبت به انتقادات برادران نویل و جیمی کرگر از لوریس کاریوس واکنش تندی نشان داد.

به گزارش امید نیوز به نقل از وبسایت نود، یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خودش به انتقادهای دوباره کارشناسان تلویزیون انگلیس از عملکرد لوریس کاریوس واکنش نشان داد.

عملکرد ضعیف کاریوس در بازی مقابل بورنموثباعثشد گری نویل و جیمی کرگر به تندی از این بازیکن انتقاد کنند. دروازه بان آلمانی لیورپول پس از این بازی در مصاحبه ای که با نشریه دیلی میل انجام داد به آمار ضعیف نویل در والنسیا کنایه زد تا پس از عملکردش در بازی مقابل وستهم بار دیگر مورد انتقاد نویل و برادرش قرار بگیرد.

کلوپ به نقل از گاردین درباره این جنگ لفظی در این نشست به خبرنگاران گفت:

انتقاد دیگران از بازیکنان بخشی از زندگی ما مربیان است. اول از همه اینکه کار من این است که تا جایی که می توانم از بازیکنم دفاع کنم هر چند که من نمی توانم با آن ها داخل زمین بروم. انتقاد افراد بیرون باشگاه از بازیکنان اتفاق عادی است. از این مسئله متعجب نشدم. در نخستین نشست خبری خودم در لیورپول یک مقدار راجع به رسانه های انگلیس صحبت کردم. مشخصا اکثر شما از اینگونه بحثها لذت می برید.

کارشناسان که اکثر آن ها را بازیکنان سابق تشکیل می دهند، فراموش کردند که یک بازیکن زمانی که مورد انتقاد قرار می گیرد چه احساسی دارد. خصوصا برادران نویل، آن یکی که مربی هم بوده باید بداند که انتقاد زیاد به بازیکن کمکی نمی کند اما تصور می کنم او علاقه ای به کمک به بازیکن لیورپول ندارد. او در دوران مربیگری اش نشان داد که در قضاوت راجع به بازیکنان مشکل دارد، پس چرا به او اجازه می دهیم راجع به بازیکنان در تلویزیون صحبت کند؟

من به آن ها گوش نمی دهم. تقریبا مطمئنم که کرگر هم خیلی راجع به بازیکنان منچستر یونایتد نظرات مثبت نمی دهد. برادران نویل مشخصا لیورپول را دوست ندارند. من مشکلی ندارم و اگر آن ها باعثایجاد مشکلات بزرگی شوند پس می دانیم که سعی خودشان را کردند. در ضمن، می توانید به گری نویل بگویید من در توییتر اکانت ندارم پس اگر می خواهد به من چیزی بگوید بهتر است در جای دیگری آن را مطرح کند.

هر چیزی که در این مورد بگویم باعثایجاد تیترهای جنجالی خواهد شد و من اصلا علاقه ای به تیتر رسانه ها شدن ندارم پس شما می توانید هر چیزی که می خواهید بنویسید. بعضی چیزهای مشخص هستند و بعضی چیزها خیلی مشخص نیستند. بعضی چیزها حقیقت دارند و بعضی چیزها حقیقت ندارند اما من زمان فکر کردن به آن ها را ندارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار