|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۷۸

چند سالی است که یوونتوس قهرمان بلامنازع سری Aایتالیا است و حتی درهفته های پایانی قهرمانی خود را مسجل می کند.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، یوونتوس در شرایطی به مصاف رم می رود که با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به این تیم صدرنشین است.

آلگری گفت: " مدت زیادی از شرایط مسابقه دور بوده ایم اما امروز و فردا نیز تمرین خواهیم کرد و من زمان کافی برای تصمیم گیری و فکر کردن دارم. صادقانه می گویم که هنوز در مورد ترکیب اصلی تصمیم نگرفته ام و ممکن است دیبالا یا مانژوکیچ در کنار ایگواین به میدان برود.

رم و ناپولی در سالهای اخیر بزرگترین رقبای یوونتوس بوده اند و رم تیمی با بازیکنان باکیفیت و بسیار سازمان یافته است. آنها تفاوت زیادی نسبت به تیم ابتدای فصل داشته اند و شاید شانس های گلزنی کمتری ایجاد می کنند، اما از استحکام دفاعی بالاتری نسبت به اوایل برخوردار شده اند.

گرچه بازی برابر رم تعیین کننده قهرمان سری آ نیست اما می تواند بازی بسیار مهمی برای ما باشد. برای اینکه در کریسمس همچنان صدرنشین باشیم، باید نتیجه خوبی در برابر رم بگیریم زیرا بعد از رم برابر کیه وو قرار خواهیم گرفت و در سوپرکاپ ایتالیا در دوحه به مصاف میلان خواهیم رفت ".

کارشناسان ایتالیایی که از یک قطبی بودن فوتبال ایتالیا خسته شدند امیدوارند تیمی نوظهور بتواند در برابرسفیدوسیاه های تورینوقد علم کند و به اذعان خیلی ازآن ها رم شایسته ترین تیم برای ضدیوونتوسی ها است ومیتواند بعد چند سال به موفقیت های یووه پایان دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار