|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۱۶

گزارشی و تحلیلی از مصاحبه ایوب والی، مدافع با سابقه تیم فولاد خوزستان که تهیه شده است و صحبت های این بازیکن در مورد تیم فولاد خوزستان که بیان کرده است.

به گزارش امید نیوز به نقل از کاپ ایوب والی در گفت وگویی، درباره دومین پیروزی شاگردان نعیم سعداوی در دربی خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که فکر می کردیم بازی بسیار سختی مقابل نفت آبادان داشتیم. نباید بی انصافی کرد تیم حریف در نیمه اول موقعیت های به مراتب بهتر از ما داشت و حتی بعد از گل اول ساسان انصاری می توانستند بازی را به تساوی بکشانند. خداراشکر توانستیم دو گل بزنیم و چون آنها در ضدحمله به دنبال جبران نتیجه بودند باز هم توانستیم دروازه آنها را باز کنیم و به یک برد ارزشمند دست پیدا کنیم.

مدافع فولاد خوزستان درباره اینکه گفته می شود فولاد با این شرایط می تواند به جز کسب سهمیه حتی برای قهرمانی هم یکی از شانس ها باشد بیان داشت: به نظرم این حرف ها باعثمی شود فولاد از مسیر خوبی که در آن قرار دارد خارج شود چون توقعات بالا رفته و کوچکترین اشتباه باعثمی شود که از روند خوبمان دور شویم.
وی افزود: به همین خاطر ما به دنبال بهتر بودن هستیم تا نتایج دو فصل اخیر را که خوب نبوده برای فولاد جبران کنیم به همین خاطر به هیچ عنوان به سهمیه و حتی قهرمانی فکر نمی کنیم.

با توجه به صحبت های ایوب والی مدافع با سابقه فولاد خوزستان مشخص است که تیم فولاد میخواهد روند عالی خود را حفظ کند و در عین حال دور از حاشیه و حرف و حدیثبه نتایج خوب خود ادامه و مقصود او از فکر نکردن به قهرمانی و سهمیه آسیا، تمرکز روی فوتبال و بازی کردن تیم فولاد است و توجه نکردن به حدس و گمان ها وگرنه هر تیمی با این شرایط خوب قطعا یه همچین اهدافی دارد که تیم فولاد هم از این قاعده مستثنی نیست و فقط نمیخواهد که آن را به خاطر حاشیه های بعدش علنی کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار