|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۱۷

گنزالو هیگواین در مصاحبه ای درباره شرایط یوونتوس و بازیکنان آن صحبت کرد و همچنین درباره تیم های مدعی دیگر در سریA صحبت کرد.

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش ۱۱، گونزالو هیگواین که با گلزنی‌اش در پیروزی یک بر صفر شب گذشته(شنبه) یوونتوس برابر رم در هفته هفدهم سری A ایتالیا که این تیم را در مسیر کسب ششمین قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها به جلو سوق داد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت:
عطش بازیکنان یوونتوس به پیروزی به من هم سرایت کرده است. یووه پنج بار متوالی فاتح سری A شده، اما آنها همچنان دیوانه‌ قهرمانی در این رقابت‌ها هستند. این باعثمی‌شود تا من هم بخواهم به همین روند و کسب پیروزی ادامه بدهیم.

مهاجم آرژانتینی بیانکونری در ادامه اظهار داشت:
لیگ هنوز تمام نشده است، اما با توجه به اختلاف‌مان با رقبا مزیت خوبی داریم. هنوز راه طولانی باقی مانده و باید با همین روند به کار خود ادامه بدهیم. اصلی‌ترین رقیب یوونتوس هم خود یوونتوس است. اگر ما قهرمان سری A نشویم، مقصر خودمان خواهیم بود. ناپولی هم به شرایط خوبش بازگشته و رم هم به تلاش خود ادامه خواهد داد، اما ما باید به همین روند به کارمان ادامه بدهیم.

حالا باید دید که تیم یوونتوس میتواند تا این روند بی نظیر خود را در سریAحفظ کند و همچنان به قهرمانی های هر سال خود ادامه میدهد یا بر خلاف حرف های مهاجم این تیم، بازیکنان این تیم، دچار بی انگیزگی میشود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار