|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۳۲

برانکو ایوانکوویچ گفت که کاپیتان دوم این باشگاه هم به تیم تراکتورسازی خواهد پیوست.

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش سه در جلسه هیات مدیره پرسپولیس در خصوص جدایی امید عالیشاه نیز بحثو بررسی شد که در نهایت سرمربی این تیم با آن موافقت کرد تا این بازیکن برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شود.

امید عالیشاه که پیش از این صحبت هایی در خصوص مشمولیت خدمت اش وجود داشت، در نهایت اعلام شد که با هماهنگی مسوولان این باشگاه قادر به همراهی سرخپوشان تا پایان فصل خواهد بود اما در ادامه برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه امروز خود با هیات مدیره در خصوص جدایی این بازیکن توافق کرد و دومین سرباز پرسپولیس نیز در این فصل راهی تراکتورسازی شود. پیش از این جدایی احمد نوراللهی در نیم فصل و حضورش در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی تایید شده بود.

عالیشاه در حال حاضر با توجه به مصدومیت دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد و با این حساب او دیگر در ترکیب این تیم به میدان نخواهد رفت و در نیم فصل پیراهن تراکتورسازی را برتن می کند تا شاگرد امیر قلعه نویی در این تیم شود.

عالیشاه که در زمان علی دایی از تیم راه آهن به پرسپولیس منتقل شده یکی از بازیکنان مهم این تیم در ۴ فصل گذشته به شمار می آید و سال گذشته نیز در صدر بهترین گلسازهای لیگ قرار داشت. این بازیکن ساروی مشکلاتی در مورد ادامه تحصیلش داشت در نهایت تصمیم خود را گرفت و با توجه به نیمکت نشینی در چند بازی پرسپولیس سرانجام اعلام کرد که به صورت موقت از جمع پرسپولیسی ها جدا خواهد شد.

با حضور این بازیکن در کنار محمد نوری، محسن بنگر و احمد نوراللهی جمع پرسپولیسی ها در تراکتورسازی به ۴ بازیکن رسید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار