|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۵۳

آرسنال که این فصل به دنبال قهرمانی است یعنی در واقع چند فصل است که دنبال کسب قهرمانی است اما موفق نمی شود نگرانی هم در پایان این فصل باپایان قرارداد ستاره های خود خواهد داشت.

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش ۱۱، روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس مدعی شد، آرسنال بار دیگر وضعیت مارکو رویس را زیرنظر دارد و قصد دارد تا در صورت لزوم این هافبک آلمانی را از بورسیا دورتموند با پیشنهادی قابل‌ توجه به خدمت بگیرد.

هافبک تیم ملی آلمان که عملکرد سطح بالایی از خود در رقابت‌های چند فصل اخیر بوندس‌لیگا ارائه داده، مدت‌هاست مورد توجه توپچی‌های لندن است و با توجه به اینکه در مورد آینده مسعوت اوزیل و الکسیس سانچس در این تیم تردیدهایی به وجود آمده و احتمال عدم تمدید قرارداد این دو بازیکن وجود دارد، آرسنال بار دیگر نظرش به هافبک بازیساز و هجومی زردپوشان وستفالن معطوف شده است.

قرارداد اوزیل و سانچس در پایان فصل آینده با آرسنال به پایان می‌رسد و این تیم انگلیسی که سال‌ها در حسرت قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است، همچنان امیدوار است تا با این دو بازیکن بتواند بر سر تمدید قراردادشان به توافق برسد، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد، رویس را به عنوان جانشین مناسبی برای این دو بازیکن در نظر دارد که قابلیت بازی در پست هافبک نفوذی و مهاجم را دارد.

رویس تا سال ۲۰۱۹ با دورتموند قرارداد دارد و در سال‌های اخیر با رد پیشنهاد تیم‌های بزرگ به دورتموند وفادار مانده است، هرچند به ادعای «دیلی تلگراف» به نظر می‌رسد این بار پیشنهاد تیم شمال لندنی آرسنال به قدری خوب باشد که مارکو را برای جدایی از دورتموند ترغیب کند.

از آنجایی که آرسنال به از دست دادن ستاره‌هایش به خصوص در نیمه دوم دوره مربیگری آرسن ونگر در این تیم مشهور است، بعید نیست که اوزیل و سانچس در صورت عدم قهرمانی این تیم در پایان فصل جاری لیگ برتر از این تیم جدا شوند. آرسنال و سرمربی اش علاقه خاصی به بازیکنان آلمانی دارند و در این چند سال بازیکنان زیادی از پودولسکی و لمن گرفته تا مرته ساکر و اوزیل در تیم توپچی ها توپ زدند حالا باید ببنیم که رویس بعد سال ها وفاداری به دورتموند حاضر به ترک خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار