|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۷۳

گزارش و تحلیلی از مصاحبه ایرانپوریان در خصوص وضعیت تیم تراکتور سازی تبریز در رقابت های جام حذفی و لیگ برتر که تهیه شده است.

به گزارش امید نیوز به نقل از کاپ محمد ایرانپوریان در گفت‌و گویی درخصوص بازی تراکتورسازی مقابل نفت و گاز گچساران و صعود این تیم به مرحله بعد اظهار داشت: بازی کیفیت آنچنانی نداشت چون همه دیدند نه زمین مناسب بود و نه جو ورزشگاه شرایط خوبی داشت. مدام زیر باران سنگ و بطری بودیم و اصلا امنیت نداشتیم لب خط برویم و توپ پرتاب کنیم.
وی افزود: با این حال خدا را شکر در این شرایط نامساعد یک برد ارزشمند به دست آوردیم و با صعود به مرحله بعد یک گام محکم دیگر در مسیر رسیدن به قهرمانی جام حذفی برداشتیم.
مدافع راست تراکتورسازی درخصوص حریف بعدی این تیم از بین دو تیم گسترش و ذوب‌آهن و اینکه به نظرش کدام یک از این دو رقیب شرایط بهتری برای آنها در بازی بعد ایجاد خواهد کرد، گفت: ما اصلا به بازی‌های دیگر کاری نداریم چون تیمی که می‌خواهد در مسیر قهرمانی گام بردارد فقط باید به موفقیت و پیروزی فکر کند و نباید توجهی به تیم مقابل داشته باشد.
وی افزود: در مورد طرف دیگر جدول هم همین‌طور و اصلا برای ما فرقی ندارد نفت تهران بالا بیاید یا سپاهان چون ما قهرمانی می‌خواهیم و هدف‌مان رسیدن به این جام و بردن آن به تبریز است تا بتوانیم هواداران تیم را خوشحال کنیم.

ایرانپوریان در ادامه درباره بازی بعدی تراکتورسازی در لیگ مقابل نفت تهران اظهار داشت: قطعا بازی سختی است و سه امتیاز آن برای ما بسیار مهم است. نفت تهران در بازی با استقلال نشان داد تیم قدرتمندی است و خیلی باید مراقب باشیم تا بتوانیم از این تیم قدرتمند امتیازات کامل را به دست بیاوریم.
وی افزود: نفت تهران تیمی است که یک سرمربی کاربلد دارد و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای است که می‌بینید با عملکرد خوب‌شان هم در جام حذفی و هم در لیگ یکی از بالانشیان و مدعیان خودشان را نشان داده‌اند. امیدوارم از این بازی دست پر خارج شویم و بتوانیم شرایط را برای ادامه مسابقات لیگ در مسیر قهرمانی در نیم فصل دوم به بهترین شکل حفظ کنیم.

حال باید دید تا تراکتور سازی تبریز در رقابت های جام حذفی چطور عمل خواهد کرد و آیا میتواند، قهرمان این رقابت ها باشد و بار دیگر به جام باشگاه های آسیا برود با اینکه در لیگ هم شرایط خیلی خوبی دارد و آنجا هم احتمال قهرمانی بالایی دارد و باید دید تا تیم تراکتور سازی با این شرایط خوب تا آخر فصل در دو جام حذفی و لیگ برتر چطور خواهد بود و میتواند شرایط خود را تا آخر فصل حفظ کند یا اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار