|
|
کدخبر: ۱۷۸۱۸۹

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، خسرو حیدری بازیکن باتجربه تیم استقلال تهران در اتفاقی عجیب مسئول مذاکره با سجاد شهباز زاده شده است.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، تیم استقلال تهران که به دنبال جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل است، حالا برای جذب یکی از این بازیکنان دست به دامان یکی از بازیکنان با تجربه و محبوب خود شده است و در اقدامی عجیب و غیر معمول خسرو حیدری مسئول مذاکره با سجاد شهباز زاده شده است.

سید رضا افتخاری، مدیر عامل باشگاه استقلال اعلام کرده است که خسرو حیدری از طرف او برای مذاکره با سجاد شهباز زاده مسئول شده است و این در حالیست که افتخاری برای جذب منتظری نیز خسرو حیدری را به خاطر دوستی این دو، مسئول مذاکره با او کرده بود و به نتیجه نرسیده بود.

مدیران باشگاه استقلال انگار بار دیگر میخواهند اشتباه خود را تکرار کنند، زیرا یک بار مهدی رحمتی مسئول مذاکره با علی رضا منصوریان شده بود و واسطه مدیران استقلال بود و زمینه را برای آمدن منصوریان به استقلال مهیا کرد اما حالا مدیران استقلال با این که نتیجه کار قبلی خود را مشاهده میکنند و اختلاف منصوریان و رحمتی را میبینند باز دارند از یک بازیکن برای آوردن بازیکن دیگر استفاده میکنند که ممکن است در آینده حاشیه ساز شود.

تنها دو نکته متفاوت در این دو جریان وجود دارد که یک نکته این است که خسرو حیدری مسئول آوردن بازیکنی به استقلال است نه سرمربی و نکته دوم این که خسرو حیدری همیشه بازیکن با اخلاق و بی حاشیه ای بوده است در حالی که مهدی رحمتی اکثر اوقات بازیکن پرحاشیه و دردسر سازی بوده است و شاید مدیران استقلال برای تکرار کار خود هم همین نکته را مدنظر قرار داده اند و از بی حاشیه بودن خسرو حیدری مطمئن بوده اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار