|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۰۰

امروز در دیدار نیمه نهایی جام حذفی، ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم تراکتور سازی تبریز رفت و در یک بازی دراماتیک این تیم تبریزی بود که توانست در ۱۲۰ دقیقه بازی تیم ذوب آهن را ۳ بر ۲ شکست دهد.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، در این بازی عجیب که دو اخراجی هم در پی داشت ابتدا ذوب‌آهن با گل احسان پهلوان(۴۵) از حریف پیش افتاد اما تراکتور دو دقیقه قبل از پایان بازی با ضربه سر حاتمی بازی را مساوی کرد. در وقت اضافه این تراکتور بود که توسط محمد ابراهیمی به گل رسید اما این گل با پنالتی جری بنگستون در دقیقه ۱۱۹ جبران شد تا در برگشت بازی نوری ثانیه‌هایی پیش از پایان بازی را با یک شوت ۲۵ متری استثنایی به سود تراکتور کند تا قرمزپوشان تبریز به فینال جام‌حذفی صعود کنند.

بازی فینال جام حذفی بین تیم های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه اروند خرمشهر در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

باید دید در آن بازی حساس چه تیمی خواهد بود که قهرمان جام حذفی میشود و به جام باشگاه های آسیا صعود میکند و اگر نفت تهران قهرمان جام حذفی شود برای اولین بار به این افتخار دست خواهد یافت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار