|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۲۷

علی رضا منصوریان در مصاحبه ای بعد از جلسه هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که نه لیست خروجی دارند و نه مهدی رحتی از استقلال جدا میشود.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، منصوریان در پایان نشست هیئت مدیره پاسخ خبرنگاران را داد:

لیست خروجی نداریم
علت حضورم در هیات مدیره، ارائه گزارش عملکرد تیم به مسئولان بود. می خواستم آخرین ایده ها و نظرات دوستان را بشنوم. در جلسه امروز به این نتیجه رسیدیم تا زمانی که ورودی نداشته باشیم، خروجی هم نخواهیم داشت.

با قلعه نویی جلسه ای نداشتم
من با قلعه نویی جلسه ای نداشتم. دروغ است و به این مسائل نپردازید.

در لیگ بسیار امیدوار هستیم
در لیگ هم بسیار امیدوار هستیم چون جدول جدولی نیست که ما نا امید باشیم. با جوان هایی که داریم در نیم فصل دوم بسیار با قدرت کارمان را ادامه می دهیم.

شاید ۲ خروجی داشته باشیم
اگر تا پایان ماه نتوانیم بازیکن خوبی جذب کنیم دو نفر دیگر کلا از تیم ما خارج می‌شوند. ضمن اینکه وریا غفوری و روزبه چشمی هم به جمع ما اضافه خواهند شد که در واقع آنها هم لیست ورودی ما محسوب می‌شوند. محسن هم بعد از آ‌سیب‌دیدگی به جمع ما اضافه شد که باید از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم. وریا هم برگشته است.

تصمیم در مورد بازیکنان من است
این دو بازیکن با ما تمرین می‌کنند و در جلسه امروز هم در مورد همین مسائل صحبت شد. هیأت مدیره با اعتقاد راسخ اعلام کرد که هر تصمیمی سرمربی می‌تواند در مورد بازیکنان ورودی و خروجی بگیرد.

رحمتی محکم به کارش ادامه می دهد
شرطی با رحمتی نگذاشته‌ایم. او محکم به کارش ادامه می‌دهد. در حوزه فنی همه بازیکنان مثل هم هستند و هیچکس نسبت به دیگری برتری ندارد. رحمتی هم مثل سایر بازیکنان استقلال است و همه قابل احترام هستند.

با این وضعیت باید دید تا چه آینده ای در انتظار استقلال است و اینکه با توجه به صحبت های علی رضا منصوریان ممکن است باز هم مهدی رحمتی در نیمکت بنشیند و ذخیره سید حسین حسینی شود و باید دید آیا رحمتی تحمل ذخیره بودن در استقلال را دارد، کاری که خود او با برخی دروازبان های برتر از خود در تیم استقلال انجام داد و آنها را به هر قیمتی روی نیمکت استقلال نشاند.

و از طرف دیگر باید دید تا دو خروجی احتمالی استقلال در آینده چه کسانی خواهند بود و اینکه این دو بازیکن امین حاج محمدی و بختیار رحمانی باشند بالاست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار