|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۴۰

محمد رضا خلعتبری بازیکن سابق تیم گسترش فولاد تبریز با قراردادی رسما به تیم سایپا انتقال یافت تا دهمین باشگاه خود را تجربه کند.

به گزارش امید نیوز به نقل از وب سایت نود، سایپا دهمین باشگاه دوران حرفه ای محمدرضا خلعتبری است. خلعتبری ابتدا در شموشک و در لیگ سوم وارد سطح اول فوتبال ایران شد. سپس در ابومسلم چهره شد. اوج کار خلعتبری در ذوب آهن بود که حدود ۵ سال موفق در این تیم داشت.

خلعتبری سپس بازی در تیم های الغرافه قطر و الوصل امارات را تجربه کرد.

این بازیکن ریز نقش سپس به اصفهان بازگشت و این بار پیراهن سپاهان را برتن کرد، سپس با عجمان امارات قرارداد بست که پس از چند هفته این قرارداد فسخ شد و پرسپولیسی شد.

خلعتبری پس از یک سال بازی در پرسپولیس دوباره سپاهانی شد. او این فصل از گسترش فولاد سر درآورد اما دوره موفقی را تجربه نکرد و حالا با پیراهن سایپا در لیگ ایران به بازی خود ادامه خواهد داد.

او مدتی در تیم ملی هم حضور داشت اما اتفاقاتی افتاد تا بین او و کارلوس کی روش اختلافاتی به وجود آید و او از تیم ملی کنار رود و شایعاتی هم در مورد همین اختلافات در همان زمان گفته شد.

حال باید دید این بازیکن تقریبا خوب در ادامه دوران فوتبال خود میتواند به دوران اوج خود برگردد و در سایپا چه عملکردی از خود به نمایش میگذارد.

شاید اگر محمد رضا خلعتبری در زمان اوج خود حاشیه هایش کمتر بود، میتوانست خیلی بهتر از اینها دوران فوتبالش را تا حال حاضر بگذراند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار