|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۴۵

بهرام افشار زاده بالاخره سکوت خود را شکست و در مقابل مصاحبه های مکرر افتخاری علیه مدیران سابق باشگاه استقلال موضع گیری کرد.

به گزارش امید نیوز به نقل از کاپ، بهرام افشارزاده در گفت وگویی درباره اظهارات افتخاری علیه مدیران سابق اظهار داشت: من هیچوقت دوست ندارم راجع به استقلال صحبت کنم اما در چند روز اخیر صحبت هایی مطرح شد که مجبور شدم مطالبی را عنوان کنم.
وی ادامه داد: از افتخاری که فردی باتجربه ای است انتظار دارم حرمت نگه دارد. مصاحبه های پی در پی افتخاری هیچ بار مثبتی برای استقلال ندارد. اگر ما بازیکنی را در ابتدای فصل جذب کردیم لیست سرمربی تیم بود و ما هیچ بازیکنی را سرخود جذب نکردیم.
مدیرعامل سابق استقلال بیان داشت: استقلال نیاز به آرامش دارد و ما باید در نقل و انتقالات این آرامش را به تیم وارد کنیم. من همیشه حرمت مدیران قبلی را نگه می داشتم از فتح الله زاده سوال کنید آیا من یک بار علیه او صحبت کردم؟
افشارزاده در پایان درباره مصاحبه امروز علی نظری جویباری با کاپ؛ گفت: در شأن ایشان نیست علیه مدیران قبلی موضع بگیرند. از نظری تشکر می کنم که این صحبت ها را امروز مطرح کرد. من انتظار دارم منصوریان در قبال برخی صحبت ها از عملکرد خودش دفاع کند.

حال باید دید تا سید رضا افتخاری مدیرعامل حال حاضر باشگاه استقلال در مقابل این سخنان بهرام افشار زاده چه واکنشی نشان میدهد و چه جوابی برای مدیر عامل سابق استقلال دارد و چه دفاعی میتواند از خود داشته باشد.

همچنین بخشی از حرف های افشار زاده خطاب به علی رضا منصوریان بود و او را به دفاع نکردن از عملکرد خود در مقابل مصاحبه های افتخاری متهم کرد در حالی که منصوریان همیشه از رابطه خوب خود با افتخاری گفته است و شاید بهرام افشار زاده این طور گفته تا کنایه ای زده باشد به علی رضا منصوریان که خرید های بد ابتدای فصل خود را با سکوت در برابر مصاحبه های رضا افتخاری به دوش مدیر عامل قبلی تیم انداخته است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار