|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۵۹

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، دیشب و در دیداری جذاب و دیدنی تیم های آرسنال و بورنموثبه مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، دیشب در دیداری زیبا و جذاب دو تیم آرسنال و بورنموثاز ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه خانگی بورنموثبه مصاف یک دیگر رفتند.

با اینکه این بازی فرصت بسیار خوبی برای آرسنال بود تا بتواند با برد تیم بورنموثهم به رده سوم صعود کند و هم فاصله خود با لیورپول که در رده دوم هست را با توجه به تساوی لیورپول مقابل ساندرلند به ۱ امتیاز برساند اما بازی را به شدت ضعیف آغاز کرد و در دقایق ۱۶ و ۲۰ توسط دانیلز و ویلسون دو گل دریافت کرد.

در ابتدای نیمه دوم آرسنال که نمیخواست بازنده این بازی باشد، شروع به حمله به سمت دروازه حریف کرد اما باز هم در دقیقه ۵۸ این تیم بورنموثبود که با یک حمله زهردار توانست توسط رایان فریزر به گل سوم خود دست پیدا کند.

اما این پایان کار نبود و تیم آرسنال بعد از خوردن گل سوم سراپا حمله شد تا اینکه در دقایق ۷۰ و ۷۵ توسط الکسیس سانچز دو گل از سه گل خورده را جبران کرد و در حالی که آرسنال به حملات خود ادامه میداد تا حد اقل یک امتیاز را از این بازی کسب کند و تیم بورنموثبه شدت دفاع میکرد تا ۳ امتیازی را که بدست آورده بود، حفظ کند، در دقیقه ۸۳ با اخراج سیمون فرانسیس، بازیکن تیم بورنموث، کار را برای آرسنال که تقریبا غیر از چک همه بازیکنانش به سمت دروازه بورنموثحمله میکردند، برای گرفتن تساوی آسان کرد تا اینکه بالاخره حملات متوالی آرسنال جواب داد و در دقیقه ۹۰ با ضربه سر زیبای ژیرو به گل سوم رسیدند و توانستند بازی ۳ بر ۰ باخته را با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی بکشانند.

با اینکه آرسن ونگر در مصاحبه خود گفت که دو امتیاز مهمی را ازدست دادیم اما شاید ارزش این یک امتیاز به خاطر تلاش بی اندازه بازیکنان آرسنال خیلی زیاد باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار