|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۶۶

آندرانیک تیموریان نزدیک ترین بازیکن برای ورود به لیست استقلال است با توجه به اینکه اسم این بازیکن در این مدت بیشتر از سایر بازیکنان در خرید های استقلال به گوش میخورد.

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش سه، آندرانیک تیموریان بازیکنی است که در روزهای گذشته نام او بیش از سایر بازیکنان لیست منصوریان در حوالی این تیم شنیده می شود. سرمربی آبی ها در حالی برای جذب تیموریان وارد عمل شده که استقلال به حضور امید ابراهیمی و فرشید باقری با توجه به بازگشت روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی، سه بازیکن آماده در اختیار دارد و در نگاه اول به نظر می رسد خرید او با توجه به ترافیک در این منطقه از زمین، دلیلی متفاوت از آنچه انتظار داریم، دارد.

سرمربی استقلال در لیست اولیه خود نیز نام ایمان مبعلی را به عنوان اولویت اصلی قرار داده بود و نباید فراموش کرد که منصوریان همین حالا بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی و البته مجتبی حق دوست را در این منطقه از زمین دراختیار دارد تا با بررسی این دو خرید مشخص شود سرمربی جوان آبی ها با دست گذاشتن روی هافبک های با تجربه که در انتهای مسیر فوتبالی خود حضور دارند، هدفی متفاوت را دنبال می کند.

منصوریان در توضیح جذب این بازیکنان می گوید که برای خط هافبک استقلال در نیم فصل دوم به دنبال یک رهبر است. یک رهبر مانند رهبران ارکستر که می توانند از هنر انفرادی نوازنده های چیره دست، موسیقی متفاوت بسازند. منصوریان بازیکنان نامداری مانند امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، فرشید اسماعیلی را در خط میانی و البته کاوه رضایی، جابر انصاری، حیدری و غیره را در دیگر خطوط را در اختیار دارد و مطابق برنامه های او مبعلی یا تیموریان قرار است تا با توانایی های خود از ترکیب این بازیکنان در میانه میدان، استقلال متفاوتی بسازد.

حالا باید دید با توجه به ترافیک بازیکنان استقلال در این پست ها اگر تیموریان به استقلال بیاید احتمال خروج یکی از بازیکنان استقلال حالا یا فرشید اسماعیلی و یا بختیار رحمانی به شدت زیاد میشود، مخصوصا با توجه به این که علی رضا منصوریان اعلام کرده بود که دو بازیکن از جمع ما خارج میشوند و طبیعتا احتمال اینکه بازیکنان خروجی در همان پست هایی باشند که علی رضا منصوریان بازیکن جذب میکند به شدت زیاد می شود.

و اگر ایمان مبعلی هم علاوه بر تیموریان به استقلال بیاید، احتمال رفتن برخی بازیکنان استقلال قریب به یقین خواهد شد.

البته با توجه به شکایت باشگاه استقلال از علی دایی و اختلافات بین باشگاه استقلال و شخص علی دایی که سرمربی نفت تهران است و ایمان مبعلی هم که، هم اکنون بازیکن تیم نفت تهران است، آمدن این بازیکن به تیم استقلال خیلی بعید است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار