|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۷۴

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امین حاج محمدی مدافع استقلال تهران که حتی یک دقیقه هم در این فصل برای تیمش بازی نکرد در آستانه جدایی از تیمش قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امین حاج محمدی مدافع تیم استقلال تهران، علی رغم این که رقم قرارداد بالایی با تیم استقلال امضا کرده بود، از ابتدای فصل یا در اکثر بازی ها روی سکو قرار داشت و در بعضی بازی ها هم بازی تیم خود را از روی نیمکت تماشا میکرد و در نیم فصل گذشته حتی یک بازی برای استقلال انجام نداد و سوالی که ذهن همه طرفداران استقلال را به خود مشغول کرده است، این است که چرا با این بازیکن یک قرارداد با رقم میلیاردی بسته شده ولی علی رضا منصوریان حتی یک بازی هم او را در ترکیب تیم قرار نداده است و اگر به او اعتقاد نداشته چرا اول فصل عذر او را نخواسته و از این بالاتر چرا باشگاه یک همچین قرارداد میلیاردی ای با او بسته است!؟

حالا به هر صورت این بازیکن امروز در تمرین استقلال غایب بوده است و خبرهایی حاکی از اینکه این بازیکن در لیست خروجی استقلال قرار دارد، زیاد شنیده میشود.

خبر های نیز در مورد مقصد بعدی این بازیکن شنیده شده است و احتمال اینکه حاج محمدی در نیم فصل دوم در تیم صبا و یا سایپا بازی کند زیاد است. البته خبرهایی مبنی بر تمایل امیر قلعه نویی برای جذب این بازیکن هم به گوش می رسید وباید ببینیم بازیکنی که در ابتدای فعالیتش در استقلال در تیم ملی حضور داشت چه سرانجامی در پایان فعالیتش پیدا می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار