|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۸۶

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، تیم های وستهام و منچسترسیتی دیشب و از سری مسابقات جام حذفی انگلستان به مصاف یک دیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، تیم های وستهام و منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی وستهام و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی انگلستان به مصاف یک دیگر رفتند و در نهایت این تیم منچسترسیتی بود که توانست با نتیجه ۵ بر ۰ چکش های انگلستان را شکست دهد.

گل های این بازی به ترتیب در دقایق ۳۳ توسط یحیی توره ار روی نقطه پنالتی و ۴۱ توسط هاوارد نوردویت و ۴۳ توسط داوید سیلوا و ۵۰ توسط سرخیو آگوئرو ستاره این روز های منچسترسیتی و ۸۴ توسط استونز به ثمر رسید.

شاگردانگواردیولادر نهایت تیم وستهام را با زدن ۵ گل در هم کوبیدند و به آسانی هر چه تمام تر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلستان یا همان FA Cup صعود کنند.

شاید این پیروزی پرگل نوید بازگشت تیم منچسترسیتی به دوران اوج خود در اوایل فصل را دارد، زمانی که همه فکر میکردند مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر انگلستان هم منچستر سیتی است.

به هر حال باید دید که تیم پر فراز و نشیب منچسترسیتی با سرمربیگری پپ گواردیولا در ادامه رقابت های این فصل چه نتایجی رقم خواهد زد و شاید در ادامه منچسترسیتی همان تیمی شود که گواردیولا میخواهد، تیمی که هم بازی زیبا انجام میدهد و هم نتایج درخشانی کسب میکند.

همچنین به گفته خود گواردیولا باید دید تا در آخرین تیمی که سرمربی گری خواهد کرد تا چه اندازه میتواند موفقیت های گذشته خود را مخصوصا زمانی که سرمربی بارسلونا بود، تکرار کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار