|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۱۷

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، دیشب و از سری مسابقات لالیگا دو تیم ویارئال و بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، دیشب و از سری مسابقات هفته هفدهم لالیگا دو تیم ویارئال و بارسلونا در ورزشگاه خانگی بارسلونا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

تک گل تیم ویارئال توسط نیکولا سانسون در دقیقه ۵۰ روی پاسی زیبا از پاتو به ثمر رسید.

و تک گل بارسلونا را هم اعجوبه این تیم، لیونل مسی در دقیقه ۹۰ از روی یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند و بارسلونا را از شکستی دیگر نجات داد.

بارسلونا در بازی دیشب اصلا بارسلونا همیشگی نبود و به شدت ضعیف و بد بازی میکرد و حتی زمان هایی هم که توپ و میدان در دست بارسلونا بود، بازیکنان این تیم نمیتوانستند تا حملات زهر داری غیر از یکی دو صحنه روی دروازه ویارئال داشته باشند.

البته ناگفته نماند که داوری در این بازی به شدت ضعیف بود و دو پنالتی برای هر دو تیم گرفته نشد که البته پنالتی ای که برای بارسلونا باید گرفته میشد به شدت واضح نبود و دستور ادامه کار از سوی داور به شدت عجیب بود.

که این اتفاق حتی باعثشد تا جرارد پیکه مدافع تیم بارسلونا بعد از بازی در اعتراض به داوری خطاب به رئیس سازمان لیگ اسپانیا در ورزشگاه قبل از رفتن به رختکن بلند بگوید: دیدی چه شد؟ بله، تو، تو!!

به هر حال با رخ دادن این نتیجه بارسلونا از کورس قهرمانی عقب ماند و در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رتبه سوم بعد از تیم های رئال مادرید و سویا قرار دارد.

باید دید تا بارسلونا در ادامه رقابت ها چه نتایجی کسب خواهد کرد و همچنین باید امیدوار به لغزش رئال مادرید باشد که با وضعیت فوق العاده ای که رئال مادرید دارد اتفاقی قریب به محال است، تا کمی امید به قهرمانی امسال لالیگا داشته باشد.

لوییز انریکه هم باید بداند که مسی ۱۱ بازیکن نیست و برای نتیجه گرفتن هیچ بازیکنی حتی لیونل مسی به تنهایی کافی نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار