|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۴۴

امروز و در اولین بازی نیم فصل دوم دو تیم نفت آبادان و صبای قم در آبادان رو در روی هم قرار گرفتند که نفت آبادان بازگشتی فوق العاده به بازی داشت.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امروز در اولین بازی نیم فصل دوم، دو تیم صنعت نفت آبادان و صبای قم به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که صبای قم ۱ بر ۰ از نفت آبادان پیش بود اما در نهایت این تیم نفت آبادان بود که توانست با گل دقیقه ۹۲ حکیم نصاری این بازی را با نتیجه ۲ بر۱ به سود خود به پایان برساند.

گل های این بازی در دقایق ۵۹ برای صبای قم توسط کیوان امرایی و ۷۲ و ۹۲ توسط حکیم نصاری به ثمر رسید و این بازیکن با دبل خود نه تنها نفت آبادان را از پذیرفتن هشتمین شکستش نجات داد، بلکه این تیم را به پنجمین برد خود رساند.

نفت آبادان با این برد موقتا به رتبه دهم جدول صعود کرد تا منتظر بازی فردا بین دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان باشد و در صورت باخت استقلال خوزستان در رتبه دهم باقی خواهد ماند.

این اولین بازی تیم صنعت نفت آبادان با سرمربیگریفیروز کریمیبود و او توانست با این پیروزی جایگاه خود را در نفت آبادان مستحکم تر کند و باید دید تا در ادامه لیگ چه نتایج دیگری کسب خواهد کرد زیرا او به دلیل اینکه نادر دست نشان به دلیل اختلاف با اعضای هیئت مدیره برکنار شده بود و نه نتایج ضعیف حتما جایگاه متزلزلی در نفت آبادان در صورت نگرفتن نتیجه های قابل قبول و خوب خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار