|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۵۶

امروز در یکی از دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر دو تیم ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، امروز در یکی از دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر، دو تیم ماشین سازی تبریز و فولاد خوزستان در تبریز و در هوایی سرد، بازی کسل کننده ای را انجام دادند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

همان طور که اشاره شد، دو تیم بازی کسل کننده و خسته کننده ای را به نمایش گذاشتند و به جز چند موقعیت نصفه و نیمه برای هر دو تیم و البته دو موقعیت حساس برای ماشین سازی تبریز که با هنرنمایی دروازبان سوم لیگ، وحید طالب لو رو به رو شدند، این بازی موقعیت خاص دیگری به همراه نداشت.

ماشین سازی تبریز با این تساوی با ۸ امتیاز همچنان در قعر جدول جا خوش کرده است و اگر فرهاد کاظمی فکری به حال تیم خود نکند، باید به فکر فصل بعد این تیم در لیگ دسته یک باشد.

فولاد خوزستان هم با این تساوی با ۲۳ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و اگر زهیر سعداوی نیز می خواهد تا تیمش از بالای جدول فاصله نگیرد، باید از حالا به فکر بازی بسیار سخت این تیم در هفته بعد مقابل تیم فوق العاده پرسپولیس در اهواز باشد.

نکته قابل توجه این بازی این بود که بعد از هفته یازدهم تا حالا هیچ بازی ای بدون گل تمام نشده بود و این دو تیم توانستند تا این رکورد را با بازی بد خود بشکنند.

و اینکه گفته میشود که این بازی آخرین بازی تیموریان در تیم ماشین سازی بود و این بازیکن در انتظار رضایت نامه خود از ماشین سازی برای پیوستن به باشگاه استقلال است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار