|
|
کدخبر: ۱۷۸۳۸۴

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول و کاپیتان تیم ملی با مسئولان استقلال برای پیوستن به این تیم به توافقات نهایی رسید.

به گزارش گروه ورزشی امید نیوز، آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول و کاپیتان ۳۴ ساله تیم ملی، تصمیم گرفت تا در نقل و انتقالات نیم فصل به استقلال تهران بازگردد و علی رضا منصوریان، سرمربی آبی ها نیز خواهان جذب این بازیکن با تجربه و فوق العاده فوتبالمان بود.

باشگاه استقلال و تیموریان ابتدا باید مسئولان باشگاه ماشین سازی را راضی به این انتقال میکردند تا رضایت نامه تیموریان را بدهند و ابتدا مسئولان این باشگاه با این انتقال مخالفت کردند ولی در ادامه هنگامی که فرهاد کاظمی، سرمربی ماشین سازی در مصاحبه ای اعلام کرد که دوست ندارد بازیکنی که دلش با تیم نیست در تیمش بماند و در آن موقع مسئولان باشگاه ماشین سازی راضی به خروج این بازیکن شدند.

در ادامه نیز اما مسئولان باشگاه ماشین سازی خواهان تعویض کاوه رضایی با آندرانیک تیموریان بودند که باشگاه استقلال شدیدا با این خواسته آنها مخالفت کرد و در ادامه نیز دیگر وقتی مسئولان باشگاه ماشین سازی پیشنهاد استقلالی ها و اصرار آندرانیک تیموریان را دیدند به او رضایت نامه دادند تا خودش در انتخاب تیم آینده اش مختار باشد.

اما در چند روز گذشته باز هم در آمدن تیموریان به استقلال شک و شبهه هایی افتاده بود و خبرهایی حاکی از اختلافات بین او و مدیران استقلال سر مبلغ قراردادش منتشر شده بود که آندو تیموریان خواستار جبران باشگاه استقلال برای بخشش قسمت عمده ای از قراردادش به ماشین سازی است و مدیران باشگاه استقلال از جبران این مبلغ سر باز زده بودند.

اما امروز دیگر مثل اینکه بعد از این همه کش و قوس و حرف و حدیثتیموریان با مدیران استقلال به توافق نهایی رسیده است و شنبه برای عقد قرارداد به هیئت فوتبال تهران میرود تا قراردادش را با استقلال رسمی کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار